اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نماینده سقز و بانه در مجلس: در انتصاب مدیران دخالت نمی‌کنم/فرودگاه سقز توجیه اقتصادی دارد

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: در انتصاب مدیران دخالت نخواهم کرد چرا که مدیران کل براساس شایستگی‌ها مدیران شهرستانی را انتخاب خواهند کرد.

نماینده سقز و بانه در مجلس: در انتصاب مدیران دخالت نمی‌کنم/فرودگاه سقز توجیه اقتصادی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، بهزاد رحیمی عصر امروز در اولین نشست با خبرنگاران در سقز اظهار کرد: تعیین کننده انتصابات نخواهم بود و  مسئولان ادارات بر اساس تخصص و شایستگی‌ها از سوی مدیران کل انتخاب می‌شوند.

وی بیان کرد: ارتقای مدیران سقز در سطح مدیرکل اتفاق خواهد افتاد و سهم نیروهای آموزش پرورش از وزارتخانه بسیار ناچیز است.

وی ادامه داد: فرودگاه سقز دارای توجیه اقتصادی است و مطالبه جدی و مردم مهمترین فرودگاه غرب کشور خواهد بود.

رحیمی اظهار داشت: دو وظیفه اصلی نمایندگان مجلس، قانونگذاری و نظارت است و در امور اجرایی دخالت نخواهم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بازگشایی بازارچه سیف سقز و سیرانبند بانه و تردد مسافر از بانه به کشور عراق، مطالبه جدی است.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌اندازی دانشگاه علوم فنون در سقز و دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم در شهرهای استان بر اساس نیاز ضروری است.

وکیل مردم سقز و بانه در مجلس اظهار داشت: در وعده دادن بسیار وسواس هستم زیرا نمایندگان مطالبه‌گر هستند و کار اجرایی را دولت انجام می‌دهد.

رحیمی گفت: معتقدم  خبرنگاران نقش مهمی در آگاه‌سازی و شفاف‌سازی در سطح جامعه دارند لذا باید نسبت به این وظیفه خود حساس باشند.

همچنین خبرنگاران سقز بر ارتقای نمایندگی صداوسیما به دفتر خبری، حمایت از خانه مطبوعات و اصحاب رسانه، تقویت تیم رسانه‌ای و ارتباطات نماینده مجلس، دعوت و حمایت از سرمایه‌گذاران، تلاش برای تسهیلگری محیط زیست در حوزه برداشت معادن طلا، حمایت از کولبران از محل درآمدهای مالیاتی، تدوین راهکار و چاره‌اندیشی برای جنگل‌خواری و زمین‌خواری و آتش‌سوزی جنگل‌ها، حمایت از کارخانه ذوب آهن صاحب، ضرورت سرمایه‌گذاری دولت از شیلات،  آسفالت جاده‌های روستایی، افزایش سهم مدیران شهرستان از مدیریت استان و حمایت از ساخت ساختمان شماره 2 فنی و حرفه‌ای، تاکید کردند.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول