اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سیف‌الله‌پور: فولاد را قاطعانه شکست دادیم/ارزش نکونام را با ادعاهای دروغ پایین نیاورید

مدیر تیم نساجی مازندران گفت: نباید با ادعای دروغ ارزش نکونام را به عنوان سرمایه ملی پایین بیاوریم.

سیف‌الله‌پور: فولاد را قاطعانه شکست دادیم/ارزش نکونام را با ادعاهای دروغ پایین نیاورید

به گزارش خبرگزاری فارس، ایزد سیف‌الله‌پور مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران پیروزی ارزشمند مقابل فولاد خوزستان را به همه مردم مازندران تبریک گفت و ضمن قدردانی از مدیریت باشگاه و شرکت هواپیمایی وارش اظهار کرد: آقایان حدادیان و امیری، مالک و مدیرعامل باشگاه باوجود مشکلات اقتصادی، برای تیم سنگ تمام گذاشتند و هیچ کمبودی نداریم. همین حمایت‌ها و درایت، تجربه و دانش حاج محمود فکری و کادر محترم فنی باعث شده تا امروز نام نساجی لرزه به اندام هر تیمی بیندازد.

وی با بیان اینکه در این بازی هجمه‌های زیادی به تیم داوری از سوی فولادی‌ها وارد شد، اضافه کرد: حسن اکرمی جزو داوران بین‌المللی بوده و همچنین محمدرضا منصوری به همراه آقای فغانی در جام جهانی حضور داشتند. اکرمی اهل استان گلستان است، این چه ربطی به مازندران دارد که دستیار فولاد اکرمی را به مازندران نسبت می‌دهد؟ چنین بهانه‌هایی توهین به جامعه داوری است. بارها نساجی با پرسپولیس، استقلال، سایپا و پیکان بازی کرده و اتفاقاً بارها داوران تهرانی این بازی‌ها را قضاوت کردند، ما الان باید بگوییم چرا داور تهرانی است.

مدیر تیم نساجی مازندران ادامه داد: هفته قبل در بازی نساجی مقابل استقلال، رضا کرمانشاهی که اتفاقاً اهل تهران است و تیم داوری چند اشتباه سهوی به ضرر ما کردند و اگر این اشتباهات نبود، باید سه امتیاز کامل را از استقلال می‌گرفتیم. پس ما الان باید به جامعه داوری توهین کنیم و بگوییم داور تهرانی گذاشتند تا کار را برای استقلال در بیاورند؟

سیف‌الله‌پور تصریح کرد: اگر ما به فولاد دو بر صفر می‌باختیم، تیم داوری از سوی فولادی‌ها بهترین تیم داوری ایران می‌شد و کلی هم از داور تشکر می‌کردند اما وقتی ما سه گل سالم به ثمر رساندیم، داور بین‌المللی به دروغ شد اهل مازندران و متهم به تبانی.

وی گفت: متأسفیم که حرکات منسوخ‌شده و آماتوری مثل بیرون کشیدن تیم از زمین بازی، از سوی تیم‌های مدعی حرفه‌ای‌گری با آن حجم عظیم از زیرساخت‌های باشگاه‌داری و ورزشگاه اختصاصی، سر می‌زند.

مدیر تیم نساجی مازندران تأکید کرد: دستیار تیم فولاد بدون توجه به آمار بازی اعلام کرده که تیم فولاد در این بازی سرتر بود و نساجی ضعیف بازی کرد. اگر او نگاهی به مراجع معتبر آماری می‌انداخت و ساخته‌های ذهنی خودش را اعلام نمی‌کرد، هیچ‌وقت چنین آمارهای دروغی نمی‌داد. طبق آمار، نساجی ۵۱ درصد مالکیت توپ داشته و فولاد ۴۹ درصد، نساجی ۴۰۲ پاس داشت و فولاد ۳۶۳ پاس، دقت پاس نساجی ۷۶ درصد بود و دقت پاس فولاد ۷۴ درصد، چطور با چنین آماری تیم فولاد از نساجی سر بود؟

سیف‌الله‌پور خاطرنشان کرد: منابع باشگاه نساجی از بخش خصوصی تأمین می‌شود اما باشگاه فولاد یک تیم صنعتی است، مبلغ قرارداد سه بازیکن تیم فولاد به اندازه کل مبلغ قرارداد بازیکنان تیم نساجی است اما با این حال طبق آمار، نساجی تیم برتر بود و فولاد را با قاطعیت شکست داد.

وی با بیان اینکه در بازی با فولاد علی شجاعی و سید محمد میری را به‌دلیل مصدومیت در بازی با استقلال در اختیار نداشتیم، یادآور شد: بازیکن کم داشتیم و مجبور شدیم رضا دهقانی ملی‌پوش تیم نساجی که متأسفانه مصدوم هم بود را بازی دهیم و همین مسئله باعث شد که احتمالاً دهقانی را تا پایان فصل از دست بدهیم.

مدیر تیم نساجی مازندران با بیان اینکه متأسفم دستیار فولاد ادعا کرده عده‌ای به جواد نکونام فحش ناموسی دادند، گفت: جواد نکونام افتخار ملی ماست و آدم کوچکی نیست که هر حرفی را دوست داریم در مورد او می‌زنیم. دستیار فولاد فکر می‌کند با این ادعای دروغ از نکونام حمایت کرده اما در واقع نادانسته شأن و منزلت سرمایه ملی ما را با این دروغ‌ها پایین آورده است. باید این نکته را اشاره کنم که آقای نکونام به‌عنوان سرمربی اسبق نساجی که خودش این تیم را به لیگ برتر آورد، برای همه مردم قائمشهر و مازندران قابل احترام بوده و هیچ‌کس به خودش اجازه توهین به او را نمی‌دهد.

سیف‌الله‌پور در پایان با اشاره به اینکه تعدادی از تماشاگران نساجی روی ملک‌های شخصی اطراف ورزشگاه در حال تماشای بازی بودند، گفت: در جلسه هماهنگی بازی محمدرضا پورهادی نماینده فدراسیون اعلام کرد که حضور تماشاگران بر روی سقف منازل منع قانونی ندارد اما روز بازی سلیقه‌ای رفتار کرد و تماشاگران را از آن نقاط دور کرد.ن

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول