اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ذبح 200 راس گوسفند برای توزیع بین نیازمندان گلستانی در روز عید قربان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان گفت: در روز عید قربان بیش از 200 راس گوسفند ذبح شده و بین نیازمندان استان توزیع می شود.

ذبح 200 راس گوسفند برای توزیع بین نیازمندان گلستانی در روز عید قربان

محمد مهدی سلمانزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: با مشارکت کمیته امداد استان، مرکز نیکوکاری مصلی، موکب حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بیش از 200 راس گوسفند تهیه شده تا در روز عید قربان برای نیازمندان استان ذبح شود.
وی تصریح کرد: قرار است بخشی از این دام‌ها در مرکز استان و بخشی دیگر در قربانگاهی که  در منطقه اینچه‌برون در نظر گرفته شده ذبح شود و بین نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد توزیع شود.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان ادامه داد: افراد تحت‌پوشش کمیته امداد و دیگر نیازمندان توسط گروه‌های جهادی و کمیته امداد شناسایی شدند که گوشت‌های قربانی در بسته‌های کاملا بهداشتی آماده و بین آنها توزیع می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: تلاش داریم با توجه به شرایط کنونی استان نسبت به شیوع کرونا تمام پروتکل‌های بهداشتی در مرحله ذبح و توزیع رعایت شود تا سلامت افراد جامعه نیز حفظ شود.
سلمانزاده گفت: از همه مردم استان گلستان  به ویژه مردم خوب اهل‌سنت درخواست داریم تا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ایام عید و ذبح قربانی خود حتی‌الامکان از دید و بازدید و تجمعات در این ایام خودداری کنند تا دوباره شاهد وضعیت سفید و عادی در استان باشیم.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول