اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

خسرو سینایی به‌دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد

خسرو سینایی از سینماگران به‌نام کشورمان به دلیل عفونت ریوی و ابتلا به کرونا بستری شده است.

خسرو سینایی به‌دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، «خسرو سینایی» کارگردان پیشکسوت سینما به دلیل ابتلا به بیماری کرونا و عفونت ریه در بیمارستان بستری شده و تنفس مصنوعی با دستگاه ونتیلاتور به کمک او آمده است.

بنا بر این گزارش، حبیب احمدزاده از نویسندگان شناخته‌شده کشور درباره آخرین وضعیت این کارگردان نوشت: هرگز دوست ندارم از هیچکس چنین درخواست دردمندانه ای داشته باشم، ولی اکنون به دعای خیر شما عزیز ان دل، برای دوست گرانقدر و انسان شریف و برادر بزرگوارم جناب استاد خسرو سینایی به خالصانه ترین شکل محتاجم. واقعا مگر سینمای ایران چند مرد کهن اینچنینی دارد؟

او اکنون به واسطه عفونت توامان ریه و نیز بیماری کرونا در بخش ویژه بیمارستان امیر اعلم از دیروز  بستری است و تحت تنفس کمکی با دستگاه ونتیلاتور است.

همگی از ته دل برای بهبودش با هرزبانی  دعا کنیم.

به گزارش فارس، خسرو سینایی از سینماگران مشهور ایرانی است که آثار سینمایی و مستندی مثل هیولای درون، مرثیه گمشده، عروس آتش، مثل یک قصه، جزیره رنگین و... را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد. سینایی در سال۸۷ به‌دلیل ساخت مستند مرثیه گمشده که روایت‌گر مهاجرت لهستانی‌ها در دوران جنگ جهانی به ایران بود، از رییس‌جمهور این کشور نشان ویژه دریافت کرد. او همچنین در هجدهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم‌نامه عروس آتش سیمرغ گرفت.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول