اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

خط 10 مترو به طول ۲۱ کیلومتر ساخته می شود

مدیرعامل شرکت متروی تهران گفت: خط 10 مترو از میدان کتاب به طول ۲۱ کیلومتر ساخته شده و به وردآورد می رسد.

خط 10 مترو به طول ۲۱ کیلومتر ساخته می شود

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس علی امام مدیرعامل شرکت متروی تهران در جلسه مشترک با شهردار منطقه ۲۲ شهر تهران در خصوص ساخت خط ده متروی تهران که صبح امروز در قالب صبحانه کاری برگزار شد  گفت: هر خط جدید که بخواهد اجرا شود باید از یکی از خطوط منشعب شده باشد.

وی ادامه داد: مسیر اولیه در نظر گرفته شده برای منطقه ۲۲ مسیری است که ۲۱ کیلومتری بوده و مد نظر ما این است که از میدان کتاب شروع شده و به وردآورد می رسد.

امام گفت: پیشنهاد ما این است که در سه نقطه از این ۲۱ کیلومتر آغاز به ساخت داشته باشیم و به میدان کتاب متصل بشویم تا پیشرفت ها بهتر باشد.

مدیرعامل شرکت متروی تهران تصریح کرد: برنامه ما این است که مطالعات خط ده در بخش غرب انجام شود که امروز هم آغاز شده است و پیمانکاری برای آن انتخاب شده است.

وی با اشاره به برخی محدودیت ها و مشکلات گفت: باید یادمان باشد که لینک و اتصال میان خط ده و خط هفت موضوعی حیاتی و مهم قلمداد شود.

امام درخصوص مدل مالی این پروژه هم گفت: باید میان شهرداران مناطق درگیر این ماجرا یک ارتباط مستمری برقرار شود و مدل مالی اجرای سه کیلومتر اتصالی به خط هفت بررسی شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول