اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

اختیارات کمیسیون‌های موارد خاص استانی افزایش می یابد

مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: آیین‌نامه افزایش اختیارات کمیسیون‌های موارد خاص دانشگاهی و استانی بازنگری و تدوین شده و در مرحله تأیید وزارت علوم است.

اختیارات کمیسیون‌های موارد خاص استانی افزایش می یابد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، جاماسب نوزری مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در شصت و ششمین گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها که با حضور وزیر علوم و به شیوه مجازی برگزار شد گفت: مصوبات کمیسیون موارد خاص مرکزی در بهمن ماه هم اکنون نیز نافذ است و دانشجویانی که پرونده آنها قبلا در شورا مطرح شده بود و مصوبه دارد می‌توانند از رساله یا پایان‌نامه خود دفاع کنند.

وی با تاکید بر استفاده از سامانه‌های آنلاین گفت: از اسفندماه گذشته تا کنون ۷۳ هزار درخواست در سامانه سجاد ثبت شده است.

وی تاکید کرد: تقویت سامانه‌های آنلاین با همکاری دانشگاه‌ها می‌تواند ترددهای حضوری را به حداقل برساند که در شرایط امروز نیاز اصلی کشور برای سلامت جامعه است. استفاده از سامانه سجاد باید در اولویت دانشگاه‌ها باشد.

نوزری در خصوص تشکیل شوراهای انضباطی در شرایط کرونا گفت: شوراهای انضباطی به پرونده‌های انضباطی رسیدگی نمایند و با موافقت کتبی دانشجو امکان حضور مجازی دانشجو در جلسه شورای انضباطی وجود دارد، ولی باید صورتجلسه کتبی تنظیم و به دبیرخانه مرکزی ارسال شود.

نوزری با اشاره به موافقت دانشگاه‌های مبدأ با ۶۵۰۰ درخواست میهمانی و انتقال گفت: توصیه می‌شود دانشگاه‌های مقصد نیز با این درخواست‌ها موافقت کنند تا به سلامتی دانشجویان در ایام کرونا کمک کنیم. همچنین سامانه مهمانی دروس عملی نیز از ۶ مرداد شروع به کار کرده که دانشجویان ده روز وقت دارند ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول