اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برنامه‌های بزرگداشت دهه ولایت در کهگیلویه برگزار می‌شود

برنامه‌های بزرگداشت دهه ولایت با رعایت دستورالعمل بهداشتی در کهگیلویه برگزار می‌شود.

برنامه‌های بزرگداشت دهه ولایت در کهگیلویه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، علیرضا اتابک امروز در نشست ستاد شئونات فرهنگی با موضوع «دهه ولایت و امامت» رسالت مسؤولان در معرفی غدیر را مهم خواند و اظهار داشت: در برگزاری برنامه‌های بزرگداشت غدیر دچار روزمرگی نشویم که صرف ارائه رزومه کاری برنامه‌ای اجرا شود.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: اگرچه برنامه‌ها تحت تاثیر کرونا قرار گرفته است و شهرستان در مرز هشدار بیماری کرونا قرار دارد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نسبت به اجرای ویژه برنامه‌ها اقدام خواهد شد.

اتابک شجاعت، وفاداری، ساده‌زیستی و یتیم‌نوازی حضرت علی(ع) زبانزد خاص و عام و الگوی مهمی برای مسؤولان دانست و تصریح کرد: عید غدیر عید ولایت و امامت باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

 

عبدالمحمد نمازی امروز در نشست ستاد شئونات فرهنگی با موضوع برنامه‌ریزی برای برگزاری دهه ولایت جلسه هماهنگی دهه ولایت اظهار داشت: ما متولیان فرهنگ وظیفه داریم فضای جامعه را معنوی و با نشاط کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه گفت: به مناسبت دهه ولایت برنامه‌هایی با محوریت مساجد، امامزادگان، هیات‌های مذهبی، پایگاه‌های مقاومت و کانون‌های مساجد برگزار خواهد شد.

 

وی فضاسازی محیط شهری متناسب با ایام و اعیاد ولایت را مهم خواند و افزود: اقدامات تبلیغی، ترویجی و رسانه‌ای در راستای تبیین غدیرخم و اعیاد پیش‌رو ضرورت دارد.

نمازی گفت: به همین مناسبت جشنی با رعایت پروتکل بهداشتی در امامزاده آقامیر دهدشت برگزار می‌شود.

این مسؤول تصریح کرد: از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج فرهنگ غدیر استفاده خواهد شد.

همچنین سید ایرج کاظمی‌جو در این نشست از اجرای ویژه برنامه‌های بزرگداشت دهه ولایت با همکاری انجمن‌های فرهنگی و هنری خبر داد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: نمایشگاه خوشنویسی ولایت، نقد و بررسی کتب غدیرشناسی و اجرای شب شعر آیینی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

کاظمی‌جو افزود: اجرای برنامه‌های ملی و مذهبی باید به سمت مردمی شدن سوق داده شود و ادارات بر کار آنها نظارت داشته باشند.

 

انتهای پیام/82016

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول