اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

توکیو به دنبال کاهش پیچیدگی‌های المپیک/دهکده ورزشکاران بدون تغییر می‌ماند

توکیو به دنبال ساده برگزار کردن بازی‌های المپیک است اما اعلام شده در این خصوص تغییری در وضعیت دهکده ورزشکاران ایجاد نخواهد شد.

توکیو به دنبال کاهش پیچیدگی‌های المپیک/دهکده ورزشکاران بدون تغییر می‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس، جان کوتز نایب‌رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) اعلام کرد این سازمان همچنان به دنبال راه‌هایی برای کاهش پیچیدگی‌ها در بازی‌های به تعویق افتاده توکیوست اما ویژگی‌های سنتی مانند دهکده ورزشکاران به خطر نمی‌افتد.

شیوع ویروس کرونا باعث شد تا بازی‌های المپیک و پارالمپیک یکسال به تعویق بیفتد اما این موضوع هنوز یکی از موانع برای برگزاری بازی‌هاست. با این وجود IOC امیدوار است با ساده‌سازی بتواند به جای لغو، بازی‌ها را برگزار کند.

جان کوتز در این باره اظهار داشت: ما مجبوریم درباره نحوه ارائه بازی‌های المپیک تجدید نظر کنیم و همچنان به تجدید نظر خود ادامه دهیم. فکر می کنم ما باید پیچیدگی‌های بازی‌ها را بیشتر کاهش دهیم.

وی افزود: طبق اظهارات توماس باخ، آنچه که مربوط به بازی و ورزشکاران است باقی می‌ماند. هیچ صحبتی برای تغییر در کاهش بازی‌ها نشده است. ما در توکیو به دنبال کاهش پیچیدگی‌ها هستیم و هنوز این چیزها نهایی نشده است. شاید روی جنبه‌های فرهنگی مراسم افتتاحیه تمرکز کرده و جنبه‌های سنتی را حفظ کنیم.

کوتز در خصوص دهکده ورزشکاران، عنوان کرد: این دهکده حفظ خواهد شد. توکیو در حال آماده‌سازی برای برگزاری بازی‌های متفاوت است اما خیلی چیزها باید بررسی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول