اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

علت تعطیلی چند هفته‌ای جایگاه‌های سوخت CNG خرمشهر چیست؟

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در منطقه آبادان از عدم تعامل شهرداری خرمشهر در خصوص فعالیت جایگاه‌های سوخت CNG این شهرستان خبر داد.

علت تعطیلی چند هفته‌ای جایگاه‌های سوخت CNG خرمشهر چیست؟

مجاهد سعدی آل‌کثیر مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران در منطقه آبادان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، در خصوص کمبود سوخت CNG در خرمشهر و تعطیلی جایگاه‌های عرضه این سوخت، اظهار کرد: یکی از جایگاه‌های عرضه سوخت CNG خرمشهر واقع در یکی از محورهای پرتردد این شهرستان، با رفع مشکلی که در مخازن خود داشت عصر امروز چهارشنبه بازگشایی خواهد شد.

وی افزود: متولی سایر جایگاه‌های دولتی، شهرداری خرمشهر است که با شرکت ملی پخش تعامل ندارد همچنین پیمانکارانی را برای فعایت در این بخش انتخاب می‌کند که در نهایت به شرکت پخش بدهکار میشوند و عملاً امکان ادامه همکاری با آنها از وجود ندارد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران منطقه آبادان تصریح کرد: جایگاهی که امروز فعالیت خود را از سر خواهد گرفت یک جایگاه اختصاصی است و چنین مشکلاتی با مالک آن وجود ندارد.

آل‌کثیر بیان کرد: شرکت ملی پخش، به طور مداوم سرویس‌دهی و نظارت بر روی جایگاه‌های سوخت CNG را دارد و مشکل بوجود آمده در خصوص تعطیلی جایگاه‌های سوخت CNG منطقه از سوی شرکت پخش فرآورده‌ها نیست.

وی در خصوص گلایه شهروندان آبادان نسبت به تعطیلی مقطعی جایگاه‌های سوخت CNG در این شهرستان، اذعان کرد: این جایگاه‌ها در آبادان نیز به جهت صرفه‌جویی در مصرف برق و کاهش مخاطرات ناشی از گرما، از ساعت ۱۳ لغایت ۱۷ تعطیل هستند و شهروندانی که بین این ساعات به این اماکن مراجعه کرده‌اند، با عدم فعالیت آنان مواجه شده‌اند.

انتهای پیام/۷۲۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول