اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سهرابی: نمی‌خواهیم حاج صفی را از دست بدهیم/ بدخواهان دنبال به هم زدن آرامش تراکتور هستند

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: دلیل مطرح شدن این پیشنهادها برای بازیکن تراکتور طبیعی است و آیا از خود حاج صفی شنیده اید با باشگاه یونانی توافق کرده باشد؟

سهرابی: نمی‌خواهیم حاج صفی را از دست بدهیم/ بدخواهان دنبال به هم زدن آرامش تراکتور هستند

میرمعصوم سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با پیکان در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما تمرینات خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زیرنظر کادر فنی انجام می‌دهد و انتظار داریم با بازیکنان و مربیان خوبمان در 4 بازی آینده هم موفق باشیم تا بتوانیم از این طریق سهمیه آسیا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کسب کنیم. البته امید زیادی هم به کسب نتیجه مطلوب در رقابت‌های جام حذفی داریم.

وی در باره ارزیابی‌اش از پیکان گفت: در کل بازی کردن مقابل حریفان انتهای جدولی خیلی سخت است. همان‌گونه که تیم‌های بالای جدولی برای کسب سهمیه می‌جنگند، انتهای جدولی‌ها هم برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کنند. بازی بسیار سخت و حساسی مقابل پیکان داریم و باید با تمام قوا به مصاف این تیم برویم. باید از داشته‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نهایت استفاده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ببریم تا بتوانیم با دست پر از زمین بیرون بیاییم و کسب سهمیه نایب قهرمانی نزدیک‌تر شویم.

مدیرعامل تراکتور درباره این که آیا سازمان لیگ مکاتبه‌ای با این باشگاه درباره اعلام برنامه مرحله نیمه نهایی جام حذفی داشته یا خیر، توضیح داد: تاکنون چنین بحثی به ما ابلاغ نشده است و تراکتور هم منتظر اعلام برنامه نیمه نهایی جام حذفی است.

سهرابی درباره صحبت‌هایی که نسبت به فعالیت‌های نقل و انتقالاتی  باشگاه تراکتور مطرح می شود گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای پنجره نقل و انتقالاتی نداریم و تمام تمرکز خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روی نتایجی که هدف‌گذاری کرده‌ایم به کار می‌گیریم. هیچ صحبتی برای جذب یا جدایی بازیکن در تیم تراکتور مطرح نیست و اینها تنها در حد گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای مطرح می شود.

وی در باره این که شنیده می‌شود احسان حاج صفی با باشگاه آریس سالونیکی یونان توافق اولیه داشته و احتمال دارد فصل آینده به لیگ این کشور برگردد، گفت: هر سه کاپیتان تیم ملی که اکنون در باشگاه تراکتور در خدمت آنها هستیم با ما برای فصل آینده هم قرار دارند. شجاعی، حاج صفی و دژاگه بازیکنان خوبی هستند که جزو افتخارات فوتبال ایران محسوب می‌شوند. تاکنون پیشنهاد‌ی از این باشگاه یونانی به تراکتور نرسیده و ما هم نمی‌خواهیم بازیکن ارزشمندی مثل حاج صفی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست بدهیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در باره این که آیا در قرارداد بازیکنان ملی‌پوش این تیم بندی وجود دارد که در صورت دریافت پیشنهاد خارجی می‌توانند جدا شوند، گفت: بند قرارداد بحث محرمانه‌ای است و این موضوع بین بازیکن و باشگاه مطرح می‌شود، اما مطمئن باشید هر سه بازیکن برای فصل آینده با تراکتور قرارداد دارند، در حال حاضر هم سعی داریم حواشی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از تیم دور کرده و آرامش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به تراکتور تزریق کنیم. شاید رقیبان تراکتور با دامن زدن به این مسائل می‌خواهند برای ما حاشیه درست کنند، اما باید با علم و آگاهی به این مسائل تمرکز خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تنها روی دیدارهای باقیمانده بگذاریم.

سهرابی افزود: اگر پیشنهاد‌ی باشد در پایان فصل راحت‌تر می‌توان در باره آن صحبت کرد. متأسفانه برخی‌ها بدخواه و دشمن تراکتور هستند و دوست ندارند آرامش در این تیم وجود داشته باشد. خوشبختانه در این فصل سعی کردیم تمرکز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در تیم حاکم کنیم و بازیکنانمان تنها به فوتبال فکر کنند. سعی کردیم حواشی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از تراکتور دور کنیم و می‌توان گفت تا حد بسیار زیادی در این راه موفق بودیم. به نظرم صحبت کردن درباره پیشنهاد‌ی که شاید وجود خارجی هم نداشته باشد غیرحرفه‌ای است. پس از اتمام رقابت‌های لیگ در باره نقل و انتقالات تصمیم‌گیری می کنیم اما بازهم تأکید می‌کنم سه کاپیتان تراکتور برای فصل آینده هم با ما قرارداد دارند.

وی درباره این که شنیده می‌شود احسان حاج صفی با باشگاه یونانی به توافق ابتدایی رسیده گفت: آیا این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از خود بازیکن شنیده‌اید؟ این باشگاه هم تاکنون با تراکتور مکاتبه‌ای نداشته، مشخص است دلیل مطرح شدن این پیشنهاد چیست. اینها همان حربه‌هایی هستند که برای از بین بردن آرامش تراکتور به کار گرفته می‌شوند. ما هم با توجه به تجاربی که از سال‌های قبل داریم می‌خواهیم به چنین مواردی ورود نکنیم و جو آرامی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای بازیکنان و کادر فنی تیم‌مان ایجاد کنیم تا تراکتور به نتیجه مطلوب برسد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در باره آخرین وضعیت همکاری کادر فنی این تیم با وحید بیاتلو توضیح داد: وی پیش از این در نود ارومیه سرمربی بوده و پس از جدایی از این باشگاه با نظر ساکت الهامی به کادر فنی تراکتور پیوست. بیاتلو اکنون به دلیل مشکلاتش کنار تیم ما نیست اما امیدواریم با رفع این مشکلات بتواند به تراکتور برگردد. الهامی با آگاهی کامل این مربی جوان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به کادر فنی تراکتور اضافه کرد، ضمن این که در حال حاضر مربیان خوبی در کادر فنی تراکتور حضور دارند و به سرمربی ما کمک می‌کنند.

سهرابی در باره این که برخی‌ها سعی دارند با دامن زدن به حواشی آرامش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از تراکتور بگیرند گفت: متأسفانه چنین مسأله‌ای وجود دارد اما هرچه بازیکنان، کادر فنی و عوامل باشگاه به این موضوع ورود نکنند بهتر است. در حال حاضر هم هواداران با فرهنگ تراکتور به حدی شعور و درک دارند که تشخیص بدهند چه بحثی به تیم ضربه می‌زند و خودشان مقابل چنین مواردی می‌ایستند. آنها خوب و بد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌شناسند و اگر متوجه شوند بحثی برای تیم حاشیه‌ساز می‌شود مقابل آن می‌ایستند.

وی درباره این که تراکتور در چهار هفته پایانی لیگ باید مقابل سه حریف انتهای جدولی و فولاد که رقیب مستقیم این تیم برای کسب سهمیه آسیا است بازی کند، اظهار داشت: در حال حاضر تمام بازی‌ها حساس است و همه حریفان از نظر من در یک سطح هستند. در 90 دقیقه هر حریفی امکان ایجاد موقعیت روی دروازه رقیبش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد. دیدید تیم‌های ماشین سازی و پیکان در اصفهان ذوب‌آهن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکست دادند و نمی‌توان هیچ تیمی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از پیش برنده یا بازنده دانست. به نظر من هر تیمی کم اشتباه‌تر باشد شانس موفقیتش بیشتر است. برای اشتباه نکردن هم باید تمرکز داشت. تراکتور 4 فینال پیش رو دارد و تفاوتی ندارد مقابل فولاد بازی کنیم، ماشین‌سازی، پیکان و شاهین. شاید سه بازی که باید مقابل تیم‌های انتهای جدول انجام دهیم از بازی مقابل فولاد سخت‌تر باشد.

وی در باره این که با توجه به پیام تبریک محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور به سردار آزمون برای کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر روسیه و احتمال حضور این بازیکن در تبریز برای تماشای یکی از بازی‌های تراکتور وجود دارد یا خیر، گفت: این بحث به تصمیم خود زنوزی و هیأت مدیره باشگاه برمی‌گردد و من چندان در جریانش نیستم، اما قطعا اگر مالک باشگاه تراکتور حرفی زده باشد خودش هم آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اجرا می‌کند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول