اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

استفاده از ماسک ضروری است/ اتوبوس‌ها با ظرفیت کمتری مسافر سوار کنند

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه شهروندان در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی حتما ماسک بزنند گفت: اتوبوس‌ها نیز باید با ظرفیت کمتری مسافر سوار کنند تا ازدحام صورت نگیرد.

استفاده از ماسک ضروری است/ اتوبوس‌ها با ظرفیت کمتری مسافر سوار کنند

کامران گردان رئیس شورای اسلامی شهر همدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اوج‌گیری ویروس کرونا طی روزهای اخیر، اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل‌ها همه اتوبوس‌ها به صورت روزانه و قبل از حرکت ضدعفونی می‌شوند.

وی با بیان اینکه ضدعفونی معابر به شدت گذشته نیست اما هر هفته انجام می‌شود، ادامه داد: با توجه به اینکه اطراف باکس‌های زباله احتمال آلودگی بیشتری می‌رود، ضدعفونی آن‌ها هر روز  در دستور کار است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان اضافه کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی شامل ون و تاکسی‌ها نیز با مواد ضدعفونی که در اختیار آن‌ها گذاشته می‌شود، ضدعفونی می‌شوند.

گردان ضمن تأکید بر اینکه مردم در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی حتماً از ماسک استفاده کنند، افزود: برای غلبه بر این ویروس شهروندان استفاده از ماسک را فراموش نکنند هرچند اتوبوس‌ها نیز باید با ظرفیت کمتری مسافر سوار کنند تا ازدحام صورت نگیرد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول