اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مجری فرامین ولایت در گام دوم انقلاب

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همچنان با قوت درخدمت اسلام ، انقلاب و در گام دوم انقلاب مجری فرامین ولایت خواهد بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مجری فرامین ولایت در گام دوم انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در نشست هم اندیشی مسؤولان و فعالان برگزاری مراسم انقلاب شهرستان ورامین که در دفتر شورا برگزار شد، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حالی چهلمین سال تأسیس خود را پشت سر می‌گذارد که شعارهای انقلاب، مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و حضور متن مردم درصحنه‌ برای مبارزه با استکبار جهانی شده است.

وی افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد فلسفه تشکیل این نهاد بسیار روشن و چراغ راه آینده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از همکاری صمیمانه نهادها وتشکل‌های مردمی و عناصر تأثیرگذار در برگزاری مراسم دینی وانقلابی تقدیر و ابراز کرد: اوج تأثیرگذاری این نهاد در شرایطی است که شریان‌های نظام اسلامی نیازمند خون تازه است ؛ در شرایطی که دشمنان بیرونی و نفوذی‌های داخلی خواسته‌اند فضای یأس و ناامیدی را در جامعه ایجاد کنند و بین مردم ونظام اسلامی فاصله بیندازند این نهاد با زمینه‌سازی حضور به موقع و مناسب مردم به توطئه‌های شوم دشمن پاسخ داده است.

حجت الاسلام محمودی افزود: به لطف الهی این نهاد همچنان با قوت درخدمت اسلام وانقلاب و در گام دوم انقلاب مجری فرامین ولایت خواهد بود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول