اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مشاور هنیه با اشاره به پیشنهاد 15 میلیاردی: محاصره، ملت فلسطین را از پای درنمی‌آورد

مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر سیاسی حماس در اشاره به پیشنهاد 15 میلیاردی در مقابل خلع سلاح مقاومت، اعلام کرد، گمان بعضی مبنی بر اینکه با محاصره می‌توانند معادلات جدیدی را تحمیل کنند، اشتباه است.

مشاور هنیه با اشاره به پیشنهاد 15 میلیاردی: محاصره، ملت فلسطین را از پای درنمی‌آورد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس هفته جاری اعلام کرد، این جنبش پیشنهادی ۱۵ میلیاردی را در مقابل خلع سلاح مقاومت رد کرده است.

بر اساس گزارش «القدس العربی»، «طاهر النونو» مشاور رسانه‌ای هنیه در تأیید اظهارات رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: هنیه از زبان تمام آزادگان جهان و ملت فلسطین سخن گفت تا بگوید ما دلال نیستیم بلکه صاحبان وطن و آرمان فلسطین هستیم.

وی ادامه داد: برخی گمان می‌کنند پس از محاصره و این سال‌های سخت و تلاش برای به زانو درآوردن ملت فلسطین می‌توانند معادلات جدیدی تحمیل کنند و با دادن پول و وعده پروژه، حقوق ملت فلسطین را کنار بزنند.

النونو ضمن اعلام اینکه پیشنهاد مذکور شامل تشکیل دولت غزه بوده، افزود: برخی گمان می‌کنند که حماس می‌تواند این نقش را ایفا و غزه را از بقیه فلسطین جدا کند و از قدس، کرانه باختری و سرزمین فلسطین شانه خالی کند (که در اشتباه هستند).

وی در پایان بر آزادسازی فلسطین و تلاش مجاهدان در این مسیر و توسعه ابزارهای مقاومت تأکید کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول