اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

رئیس سازمان بسیج: مرحله دوم نهضت کمک مؤمنانه آغاز شد/ جمع‌آوری ۷۰۰ میلیارد کمک مردمی در مرحله اول

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در مقطع اول نهضت کمک مؤمنانه، بسیج نزدیک به ۷۰۰ میلیارد کمک نقدی و غیرنقدی از مردم عزیز جمع‌آوری کرده است، گفت: کمک‌های مردمی در قالب بسته‌های ۳۰۰ هزار تومانی تقدیم نیازمندان شد.

رئیس سازمان بسیج: مرحله دوم نهضت کمک مؤمنانه آغاز شد/ جمع‌آوری ۷۰۰ میلیارد کمک مردمی در مرحله اول

به گزارش خبرگزاری فارس، دومین مرحله از نهضت کمک مؤمنانه صبح امروز با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین آغاز شد.

سردار سلیمانی در آیین آغاز به کار مرحله دوم نهضت کمک مؤمنانه با بیان اینکه دومین مرحله این نهضت از امروز در سه مقطع زمانی آغاز می شود، عنوان کرد: مقطع اول از امروز تا عید سعید غدیر خم که در سراسر کشور رده های مختلف بسیج کمک های مردمی را جمع آوری، سازماندهی و بسته بندی می کنند، آغاز می شود. بر اساس هماهنگی که با نهادهای حمایتی به عمل آمده و شناسایی دقیقی که در مرحله اول نهضت کمک مومنانه فهرست دقیقی از نیازمندان تهیه شده با رعایت شخصیت و احترامات کریمانه این کمک ها به دست مردم عزیز و نیازمند خواهد رسید.

وی افزود: مقطع دوم کمک ها در دهه اول محرم انجام خواهد شد و مقطع سوم این کمک ها در دهه سوم صفر از اربعین حسینی تا پایان ماه صفر انجام می شود.

سردار سلیمانی با اشاره به شروع نهضت کمک مومنانه گفت: ۱۰ هزار بسته مواد غذایی به ارزش ۳۵۰ هزار تومان و ۲ هزار بسته لوازم التحریر که محل تامین این کمک ها هم پاسدار عزیز که با کسری از حقوق شان موافقت کردند و کمک های مردمی است که از طریق رسانه ملی با اعلام حساب تامین شده است. این اجناس به طور کل با کمک های مردمی تامین شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در مقطع اول نهضت کمک مومنانه بسیج نزدیک به ۷۰۰ میلیارد کمک نقدی و غیر نقدی از مردم عزیز جمع آوری کرده است، گفت: کمک های مردمی در قالب بسته های ۳۰۰ هزار تومانی تقدیم نیازمندان شد.

سردار سلیمانی در پایان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در مقطع جدید کمک مومنانه مردم عزیز را به تداوم احسان و تعاون دعوت کرده اند، اظهار داشت: سه مقطعی که از امروز نهضت کمک مومنانه آغاز می شود مناسبت های مذهبی است که مردم عزیز ما همیشه در صحنه های کمک، تعاون و احسان حضور داشته اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول