اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

پروتکل‌های بهداشتی در همه هتل‌های تهران اجرا می‌شود

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: پروتکل‌های بهداشتی در همه هتل‌های تهران اجرا می‌شود.

پروتکل‌های بهداشتی در همه هتل‌های تهران اجرا می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، پرهام جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران درباره این موضوع که گفته می‌شود، هتل‌ها در رتبه آخر از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی قرار دارند، اظهار داشت: این موضوع هیچ پایه و اساس رسمی و قانونی ندارد و در تمام جلسات استانی مقابله با ویروس کرونا، تا‌کنون هیچ اخطاری نسبت به عملکرد ضعیف هتل‌ها اعلام نشده است.

وی افزود: در اولین روزهای انتشار ویروس کرونا هتل‌داران تهرانی، داوطلبانه آمادگی خود را برای اسکان و قرنطینه دوران نقاهت بیماران مبتلا به کرونا همچنین خدمات رسانی به کادر درمان اعلام کردند و طرح موضوع غیر بهداشتی بودن هتل‌ها موجب خسارت بیشتر به این صنعت آسیب دیده از کرونا می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران خاطر نشان کرد: با توجه به درصد پایین اشتغال مراکز اقامتی استان تهران به دلیل کاهش سفرهای داخلی و خارجی از زمان شیوع ویروس کرونا، اتاق‌های هتل‌ها با یک نوبت‌بندی چند روزه و هفتگی و با انجام تمام مراحل ضدعفونی در اختیار مسافر بعدی قرار می‌گیرد.

وی گفت: در تعدادی از هتل‌های پنج ستاره استان تهران کادر پزشکی برای هدایت و نظارت بر رفتار پرسنل هتل مستقر شده‌اند که این امر بالاتر از حد استانداردهای مورد انتظار است.

جانفشان گفت: حفظ سلامت مسافرین خط قرمزی است که هیچگاه اجازه کوتاهی در آن را نخواهیم داد و این اطمینان را می‌دهیم که بازرسی‌های کارشناسان معاونت گردشگری استان تا آخرین روز ریشه کنی ویروس کرونا با جدیت انجام شود.

وی یادآور شد: ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت نیز به میزان خوب رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هتل ها اشاره کرده است.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول