اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

مدرس خیابانی: ۱۳ هزار طرح نیمه‌تمام بالای ۶۰ درصد پیشرفت در کشور وجود دارد

سرپرست وزارت صمت گفت: در حال حاضر حدود ۱۳ هزار طرح نیمه‌تمام بالای ۶۰ درصد پیشرفت در کشور وجود دارد.

مدرس خیابانی:  ۱۳ هزار طرح نیمه‌تمام بالای ۶۰ درصد پیشرفت در کشور وجود دارد

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: امسال در سال جهش تولید طبیعتاً مهمترین کار وزارت صمت جهش تولید است و تلاش می‌کنیم در چهار مسیر جهش تولید را پیگیری کنیم.

وی بیان داشت: اولین مسیر، استفاده از ظرفیت‌های خالی است، طبیعی است که وقتی از این ظرفیت‌های خالی بهره گیری کنیم، افزایش تولید محقق می‌شود. مسیر دوم که داریم اتمام طرح‌های نیمه تمام است. در حال حاضر حدود ۱۳ هزار طرح نیمه‌تمام بالای ۶۰ درصد در کشور وجود دارد.

مدرس خیابانی اظهار داشت: فردا ۵ طرح صنعتی به ارزش ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود که ۱۷۰۰ نفر به صورت مستقیم و پنج برابر آن به صورت غیر مستقیم  به کار گیری می‌شود.

سرپرست وزارت صمت تصریح کرد: مسیر سوم ما برای جهش تولید، فعالیت کارگاه های غیر فعال است امسال در برنامه سال ۹۹، ۱۵۰۰ کارگاه در برنامه احیا داریم که در همین چهار ماه گذشته ۳۸۰ کارگاه احیا شده‌اند

مدرس خیابانی گفت: مسیر چهارم دستیابی به فناوری‌های نوین است، با تلفیق تولید و فن آوری، مقیاس های تولید تغییر پیدا می‌کند و باعث جهش تولید می‌شود.

سرپرست وزارت صمت تاکید کرد: با سوء استفاده و گرانی به شدت برخورد می کنیم، اما آنچه الان در بازار در حال وقوع است گرانی ناشی از افزایش هزینه‌های تولید و نرخ ارز است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول