اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

با تدبیرات مسؤولان مراسم محرم و صفر برگزار می‌شود

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: با تدبیراتی که مسؤولان اندیشیده‌اند مراسم محرم و صفر به صورت اقتضایی برگزار خواهد شد چرا که ما هر چه داریم از محرم و صفر است و باید یک مراسم سلامت محور داشته باشیم.

با تدبیرات مسؤولان مراسم محرم و صفر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور صبح امروز در نشست هم اندیشی مسؤولان و فعالان برگزاری مراسم انقلاب شهرستان ورامین که در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار کرد: می‌توانیم یک نگاه سطحی نگارانه برای شورا تعریف کنیم و یا  نقش، مأموریت و رسالت شورا را یک نگاه عمیق و واقع بینانه دانست.

وی ادامه داد: در این نگاه سطحی که معمولاً ما متأسفانه شاهد هستیم حتی بعضی از چهره‌هایی که انتظار نیست با همین دید به این نهاد و کارکرد مهم آن توجه دارند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد فراسازمانی است ، یعنی مجموعه‌ای که از نهادها ، سازمان‌ها و تشکل‌ها تشکیل شده و مأموریت ، جامعیت و ویژگی‌هایی دارد که همه را دور هم جمع کرده است.

لطفی خاطرنشان کرد: اگر نبود نگاه فرا سازمانی چگونه این شخصیت‌ها این گونه می‌پذیرفتند و دور هم جمع می‌شدند و برای انجام مأموریت تدبیر می‌کردند.

وی بیان کرد: کار اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تبلیغ با ریشه قرآنی است، تبلیغی که با فتح قله‌های به یاد ماندنی، مثال زدنی و فراموش نشدنی در مقاطع، بزنگاه‌ها، پیچ و خم‌ها و فراز و نشیب های انقلاب در برابر نظام سلطه وجود دارد و صاحب اصلی و صحنه آفرین واقعی کار خود مردم هستند ؛ مردمی که دل‌هایشان به دست خداوند متعال است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: وظیفه همه ما در کسوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مدیریت مراسم و برنامه های انقلاب بوده، یعنی کار به دست خود مردم و تنها مدیریت مراسم با شورا است.

لطفی یادآور شد: مأموریت اصلی شورای هماهنگی دوری از مسائل جناحی و سیاسی، حاکمیت محوری، حفظ ارزش‌ها و خدمت صادقانه به مردم است.

وی عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرگز جناحی عمل نکرده است و از هیچ دولت، حزب و گروه خاصی حمایت نکرده است بلکه با اقتدار روی پای خود ایستاده است ؛ مردمی که در ۲۳ تیر ۷۸ جواب دندان شکن دادند، امروز اجازه توطئه نخواهند داد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در پایان سخنان خود افزود: نظام جمهوری اسلامی با تدبیراتی که مسؤولان اندیشیده مراسم محرم و صفر را به صورت اقتضایی برگزار خواهد کرد، چرا که ما هر چه داریم از محرم و صفر است و باید یک مراسم سلامت محور داشته باشیم ؛ یعنی یک ماسک و پروتکل‌های بهداشتی هم جزئی از لوازم عزاداری در سال جاری با توجه به ویروس کرونا محسوب می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول