اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی تصویب شد

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ظرفیت ۱۰ هزار نفری برای پذیرش دانشجوی دکتری گفت: برگزاری مجازی «مصاحبه دکتری» دانشگاه آزاد در جلسه اخیر شورای سنجش و پذیرش دانشجو تصویب شد.

برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی به صورت  مجازی تصویب شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی ، طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ظرفیت ۱۰ هزار نفری برای پذیرش دانشجوی دکتری گفت: برگزاری مجازی «مصاحبه دکتری» دانشگاه آزاد در جلسه اخیر شورای سنجش و پذیرش دانشجو تصویب شد.

کاظمی از آمادگی این دانشگاه برای برگزاری مصاحبه داوطلبان دکتری به صورت مجازی خبر داد و گفت: در جلسه اخیر شورای سنجش و پذیرش دانشجو، برگزاری آزمون مصاحبه به صورت مجازی تصویب شد، اما هنوز به ما ابلاغ نشده و در صورتی که به ما ابلاغ شود، امکانات مصاحبه داوطلبان دکتری به صورت مجازی فراهم شده و در حال حاضر در حال چک نهایی است.

وی افزود: در صورتی که بنا بر مصاحبه مجازی باشد، براساس یک تقویم زمانی از طریق سامانه تاریخ مشخصی را برای هر داوطلب اعلام خواهیم کرد تا در جلسه مصاحبه مجازی حضور یابند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی درباره آمار ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکتری برای سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: امسال ظرفیت پذیرش دوره دکتری حدود ۱۰ هزار نفر در رشته گرایش های مختلف است که با سال های قبل تفاوت قابل ملاحظه ای در آمار پذیرش نداریم.

 طهماسب کاظمی در ادامه خاطرنشان کرد: به همان میزانی که به دانشگاه آزاد اسلامی ماموریت داده شود، به همان میزان با کیفیت متفاوت، هوشمندانه تر و هدف‌مند تر نیروی متخصص برای رفع نیازهای کشور تربیت می کنیم.

وی با اشاره به اینکه حدود سه هفته بعد از برگزاری آزمون دکتری امکان اعلام نتایج از طریق سازمان سنجش وجود دارد، گفت: در همین زمان، فرصت انتخاب رشته در دانشگاه آزاد همزمان با سایر زیرنظام ها به وجود خواهد آمد.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه داوطلبان رزومه علمی خود را هر چه زودتر تکمیل و آماده کنند، افزود: از داوطلبان دوره دکتری درخواست می کنیم، مستندات و سوابق آموزشی و پژوهشی خود را از همین حالا آماده کنند؛ به طور مثال اگر قرار است داوطلبان سوابق را از واحدهای دانشگاهی خود و یا نشریات بگیرند، هرچه سریع تر اقدام کنند.

طهماسب کاظمی در پایان تصریح کرد: امسال نیز به دلیل شرایط کرونا در کشور، سامانه ای برای بارگذاری سوابق آموزشی و پژوهشی داوطلبان در نظر گرفته شده و داوران ما سوابق را از طریق این سامانه بررسی خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول