اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

صادرات شمش‌های آلیاژی از گلپایگان به اروپا و آسیا

مدیرعامل شرکت فن‌آوری ذوب گلپایگان گفت: شمش‌های تولیدی این شرکت قابلیت صادرات به اروپا و سایر کشورها از جمله عراق، چین و هند را داراست.

صادرات شمش‌های آلیاژی از گلپایگان به اروپا و آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیرعباس مهدوی در رابطه با فعالیت‌های شرکت فن‌آوری ذوب گلپایگان گفت: این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرده، اولین تولید کننده شمش‌های آلیاژی آلومینیوم در استان پهناور اصفهان است که با توجه به دو دهه فعالیت موفق خود در این زمینه اکنون فعالیت خود را در زمینه تولید شمش‌های آلیاژی زاماک آغاز کرده است.

مدیرعامل شرکت فن‌آوری ذوب گلپایگان افزود: این شرکت مفتخر به کسب عنوان واحد نمونه صنعتی سال‌های ۸۸ و ۸۹ گواهینامه برند برتر استان اصفهان در سال ۸۹ است که توانسته ظرفیت تولید شمش‌های آلیاژی پایه آلومینیوم، مس، نیکل، سیلیسیم و انواع آلیاژهای زاماک را با توجه به درخواست و نیاز مشتریان به ۲۴ هزار تن در سال افزایش دهد.

وی هم چنین افزود: این شرکت از تجهیزات مدرن تولیدی از قبیل کوره‌‌های آلیاژی اتوماتیک، پیگ ماشین و تجهیزات آزمایشگاهی مدرن از قبیل کوانتومتری با توانایی اندازه‌گیری ۱۶ عنصر، دستگاه متالوگرافی، دانسیومتری، پولیش، مانت و کاتر جهت بهبود کیفیت محصولات بهره می‌برد.

مهدوی تصریح کرد: کیفیت محصولات شرکت مطابق با استانداردهای جهانی است و تجربه در این زمینه به افزایش سطح کیفی محصولات آلومینیومی کمک شایانی کرده است، تا حدی که شمش‌های تولیدی این شرکت قابلیت صادرات به اروپا و سایر کشورها از جمله عراق، چین و هند را داراست.

به گفته مدیرعامل شرکت فن‌آوری ذوب گلپایگان، این شرکت  دارای گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت IATF16949:2016، مدیریت کیفیت ISO9001، گواهینامه مدیریت زیست محیطی ISO14001، دارنده گواهینامه ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS18001 و نیز دارای گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه کالیبراسیون کوانتومتری پایه آلومینیوم از موسسه استاندارد صنعتی ایران است.

مهدوی در پایان تأکید کرد: این شرکت مورد تایید کارشناسان بورس فلزات تهران بوده و امکان عرضه محصولات از طریق شرکت‌های کارگزاری سیمابگون، خاورمیانه، امین سهم و مدبر آسیا را دارا است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ص/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول