اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

پرداخت کامل حقوق نیروهای حق‌التدریس آزاد و خرید خدمات در سال تحصیلی جدید

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: حقوق نیروهای حق‌التدریس آزاد و خرید خدمات آموزشی در سال تحصیلی آینده کامل پرداخت می‌شود.

پرداخت کامل حقوق نیروهای حق‌التدریس آزاد و خرید خدمات در سال تحصیلی جدید

به گزارش گروه آموزش ‌و پرورش خبرگزاری فارس، علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آغاز سال تحصیلی در شرایط کرونا، اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید بر اساس شرایط کرونا، مدارس به ‌صورت حضوری، مجازی و ترکیبی برگزار خواهد شد.

وی در حقوق نیروهای حق‌التدریس و خرید خدمات آموزشی در این شرایط، گفت: در سال تحصیلی جدید حقوق معلمان حق‌التدریس آزاد و نیروهای خرید خدمت برای هریک از روش‌های آموزشی حضوری، مجازی و ترکیبی به‌صورت کامل پرداخت می‌شود.

الهیار ترکمن ادامه داد: از نظر نرخ به‌کارگیری نیروی انسانی در شرایط کرونایی و عادی، تفاوتی ایجاد نشده است بلکه شیوه ارائه آموزش بر اساس شرایط ویروس کرونا تغییر کرده است؛ بنابراین معلمان رسمی و پیمانی به کار اشتغال دارند و نیروهای خدمات آموزشی، حق‌التدریسی‌ها، سرباز معلم برای سال تحصیلی هم ایفای نقش می‌کنند.

وی در خصوص پرداخت حقوق معلمان در مدارس غیردولتی خاطرنشان کرد: پرداخت حقوق معلمان در این مدارس تابع قوانین سازمان مدارس و مراکز غیردولتی خواهد بود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: در تابستان پیگیر فراهم ساختن زیرساخت‌ها و توسعه شبکه شاد هستیم لذا با تلاش‌های صورت گرفته همه سخت‌افزارهای لازم را تهیه کردیم.

وی ادامه داد: تست‌هایی را روی شبکه شاد انجام دادیم تا عیوب احتمالی را برطرف کنیم و با آغاز سال تحصیلی، دانش‌آموزان نگرانی در دریافت آموزش‌های مجازی و همچنین معلمان در ارائه آموزش‌ها مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول