اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

بک لینک و رپورتاژ آگهی چیست ؟

هر وب سایتی در دنیای وب که مخاطبان خود را به وب سایت شما ارجاع دهد، به شما بک لینک داده است. بک لینک ها پیوندهای آبی رنگی هستند که در محتوای متن وب سایت ها می بینید. به متنی که با آن کلمات کلیدی به وب سایت شما لینک داده می شود، anchor text می گویند.

بک لینک و رپورتاژ آگهی چیست ؟

 خرید بک لینک برای سئو بسیار مهم است؛ به این دلیل که هر لینکی که از دیگر وب سایت ها دریافت می کنید به منزله یک رای است. پس بسیار مهم است که یک سایت معتبر به شما لینک می دهد یا سایتی که عدم حضورش در دنیای وب ارزشمند تر است! در واقع بک لینک سیگنالی برای موتورهای جستجو است که دیگران چگونه محتوای وب سایت و برند شما را تائید و یا معرفی می کنند. به بک لینک inbound link یا incoming links هم می گویند. هر چه تعداد وب سایت های معتبری به وب سایت شما لینک دهند بالاتر باشد، ارزش و اعتبار وب سایت شما نزد گوگل و سایر موتورهای جستجو بیشتر خواهد بود.

جالب است بدانید گوگل خرید بک لینک را ممنوع اعلام کرده است. اما وب سایت ها برای افزایش لینک ها که به مثابه یک رای هستند ناچار به انتشار رپورتاژ آگهی در دیگر وب سایت های با کیفیت هستند. به همین دلیل در صورتی که مختصص سئو باشند شخصا به خرید بک لینک اقدام می کنند و در غیر اینصورت خرید بک لینک و انتشار رپورتاژ آگهی خود را به شرکت های معتبر در این زمینه می سپارند.

اهمیت خرید بک لینک از وب سایت های معتبر

هنگام خرید بک لینک قوی باید دو فاکتور را برای شناسایی وب سایت های ارزشمند در نظر بگیرید. مورد اول قدرت دامنه یا Domain Authority و دوم Spam Score است. قدرت دامنه نشان دهنده ارزش و اعتبار دامنه می باشد که این اعتبار عددی مابین 0 تا 100 است. هر چه قدرت دامنه که به اختصارDA  نوشته می شود بیشتر باشد، آن وب سایت اعتبار و ارزش بیشتری دارد. بنابراین خرید بک لینک را از وب سایت هایی که قدرت دامنه بالایی دارند انجام دهید.

اما Spam Score چیست؟ اسپم اسکور هم فعالیت های اسپم سایت هاست که عددی مابین 0 تا 100 است. اما هر چه میزان اسپم اسکور وب سایتی بالاتر باشد نشان دهنده عملکرد نادرست آن وب سایت به شمار می رود. بهتر است خرید بک لینک را از وب سایت های همسو با فعالیت های برند و محصولات خود انجام دهید. در وب سایت ماز می توانید با وارد کردن نام دامنه درtoolbar  از میزان اعتبار دامنه و اسپم اسکور وب سایت خود یا دیگر وب سایت ها مطلع شوید.

توجه داشته باشید ممکن است رقبای شما در دنیای وب بک لینک هایی با اسپم اسکور بالا برای شما خریداری کنند. در این صورت برای جریمه نشدن از موتورهای جستجو باید با ابزار disavow لیست بک لینک های بی ارزش را به گوگل گزارش دهید تا در رتبه بندی شما در موتورهای جستجو اختلالی ایجاد نشود.  

اهمیت استراتژی مشخص قبل از انتشار رپورتاژ آگهی

قبل از خرید بک لینک و یا رپورتاژ آگهی تسمینو در هر وب سایتی باید استراتژی مشخص و معینی داشته باشید. باید بدانید که چه هنگامی خرید بک لینک یا انتشار رپورتاژ آگهی را در دستور کار خود قرار دهید و لازم است برای کدام صفحات از وب سایت خود خرید بک لینک داشته باشید.

در این خصوص اگر مختصص سئو هستید به خوبی می دانید که برای افزایش قدرت دامنه وب سایت خود باید هنگام نگارش رپورتاژ آگهی به صفحه نخست وب سایت خود لینک دهید. اما اگر در نگارش و انتشار رپورتاژ آگهی متخصص نیستید، می توانید با آژانس های دیجیتال مارکتینگ ای که خدمات خرید بک لینک و انتشار رپورتاژ آگهی را ارائه می دهند، همکاری کنید. همچنین محتوای رپورتاژ آگهی که منتشر می کنید نباید کپی باشد. در غیر اینصورت نه تنها جایگاه تان ارتقا پیدا نمی کند بلکه ممکن است افت رتبه هم داشته باشید.

بیشتر بخوانید : دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

اهمیت محتوای رپوتاژ آگهی در خرید بک لینک

موتورهای جستجو به ویژه گوگل عاشق محتوای تازه هستند. محتوای کپی نه برای کاربر و نه برای موتورهای جستجو ارزش و اهمیتی ندارد. پس قبل از خرید هر نوع بک لینکی سعی کنید به محتوای تازه فکر کنید. اگر محتوای رپورتاژ آگهی که منتشر می کنید تازه باشد، کمک می کنید که آن مقاله در دیتابیس های گوگل ایندکس شود و این ایندکس شدن برای شما ورودی می آورد. پس قبل از خرید بک لینک ضروریست که به فکر یک محتوای جدید برای انتشار رپورتاژ آگهی خود باشید.

خرید بک لینک فالوو یا نوفالوو؟

 

بک لینک هایی که از دیگر وب سایت ها دریافت می کنید دو نوع اند. یا بک لینک ها فالوو هستند یا نوفالوو. بک لینک های فالوو توسط موتورهای جستجو کراول می شوند و این نوع بک لینک به وب سایت شما ارزش و اعتبار می دهد به نوعی فالوو بودن لینک نشان دهنده ارزش و اعتبار شماست و به منزله یک رای مثبت برای وب سایت شما در نظر گرفته می شود. اما لینک های نوفالوو اگر چه توسط ربات های گوگل کراول می شوند ارزش و اعتباری را به صفحه هدف منتقل نمی کنند. بهتر است که برای طبیعی سازی لینک سازی ها برای وب سایت خود، از هر دو نوع تگ فالوو یا نوفالوو استفاده کنید.

چرا که در صورتی که ربات های گوگل پی ببرند که برای وب سایت خود خرید بک لینک انجام داده اید، شما را با جریمه های سنگینی روبرو می کنند. مجددا تاکید می کنیم که فقط در صورتی که مختصص هستید خرید بک لینک را خودتان به عهده بگیرید.

مزایای خرید بک لینک از تسمینو

تسمینو در سه بخش خرید رپورتاژآگهی ، خرید بک لینک اعتباری و سفارش تولید محتوا خدمات ارائه می دهد. با تسمینو به بیش از 295 رسانه دسترسی خواهید داشت و می توانید با امکان مقایسه قدرت دامنه و اسپم اسکور وب سایت ها خرید بک لینک خود را هوشمندانه تر انجام دهید.

زمان ارزشمند تر از هر چیزی است. در تسمینو می توانید استعلام قیمیت بگیرید و کمپین های آنلاین بسازید. در این آژانس برتر تبلیغاتی تا کنون بیش از 3242 کمپین موفق ایجاد و اجرا شده است. با تسمینو می توانید با تعرفه مناسب در رسانه ها حضور فعالی داشته باشید و از ابتدا تا انتهای ایجاد و ثبت کمپین خود مشاوره رایگان بگیرید. همچنین شما در تسمینو می توانید به صورت لحظه ای از آخرین وضعیت کمپین خود با خبر شوید و در یا در صورت لزوم کمپین خود را ویرایش کنید.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول