اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نتایج یک نظرسنجی درباره مدیرعاملی سپاهان/ مدیریت زردپوشان چه زمانی به ثبات می‌رسد؟

پس از کش و قوس فراوان برای تعیین مدیر جدید باشگاه سپاهان تا کنون گزینه‌هایی برای این پست حساس مطرح شده که در نظرسنجی خبرگزاری فارس این گزینه‌های به رأی مردم گذاشته شد.

نتایج یک نظرسنجی درباره مدیرعاملی سپاهان/ مدیریت زردپوشان چه زمانی به ثبات می‌رسد؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از کش و قوس‌های فراوان برای تعیین مدیر جدید باشگاه سپاهان گزینه‌هایی برای این پست حساس مطرح و زمینه‌ساز برخی از حاشیه‌ها شد؛ حواشی که باعث شد سرمربی تیم دچار فشار عصبی شده و رای بیمارستان شود.

موضوعی که سخنگوی باشگاه سپاهان درباره آن گفته بود امیر قلعه‌نویی به دلیل حمله عصبی و به دستور پزشکان در بیمارستان تحت نظر بوده و حال عمومی وی مساعد بوده و خطر رفع شده است. وی پس از چند روز از بیمارستان مرخص شد اما به دستور پزشکان در برابر استقلال روی نیکمت سپاهان نخواهد شست.

علی پزشک در خصوص حضور اعضا هیأت مدیره سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان در دیدار سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان نیز تصریح کرده بود: هیأت مدیره سپاهان از نزدیک نظاره‌گر این دیدار بودند و پس از اتمام بازی نیز در رختکن حضور پیدا کردند، دوست داشتیم حمایت‌های که در تمرین صورت می‌پذیرفت ادامه دار باشد، این برد فشار را از روی تیم برداشت و امیدواریم در ادامه نتایج خوبی کسب کنیم.

در ادامه اتفاقات روزهای اخیر سپاهان، سخنگوی باشگاه به حضورِ حمایتی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ورزشگاه نقش‌جهان در دیدار سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان هم اشاره کرده و گفته بود «حضور وی مایه دلگرمی بود، اکنون بحث حمایت از سپاهان مطرح است و همه دست به دست هم داده‌اند تا این موضوع محقق شود».

با توجه به حواشی اخیر و اعتراضات متعدد هواداران و کارشناسان به وضعیت سپاهان در هفته‌های اخیر، خبرگزاری فارس اصفهان نیز با تجمیع نفرات مطرح شده به عنوان گزینه برای مدیرعاملی در رسانه‌ها، اقدام به برگزاری نظرسنجی در کانال فضای مجازی، گروه‌های مرجع و یکی از بزرگترین کانال‌های خبری استان اصفهان کرد.

در این نظرسنجی، گزینه‌هایی همچون مجید رحیم‌زاده ملی‌پوش و بازیکن سابق تیم‌ هندبال سپاهان، علی‌رضا رحیمی مدیرعامل اسبق سپاهان، رسول خوروش بازیکن و سرپرست اسبق سپاهان، محمدرضا ساکت مدیرعامل اسبق سپاهان و مدیرسابق تیم‌های ملی، محمد سلطان‌حسینی مدیرکل سابق ورزش و جوانان اصفهان و همچنین مسعود نیکفر سرپرست فعلی باشگاه سپاهان لحاظ شده بود، همچنین یک گزینه به عنوان «سایر گزینه‌ها» نیز در این نظر سنجی قرار داده شد بود که این گزینه توانست پس از نام ساکت، رده دوم این نظرسنجی را به خود اختصاص دهد.

 

مدیرعامل اسبق سپاهان،  درحالی بین ۱۶۳۵ رای توانست بیشترین آرا را به خود اختصاص دهد که ترکیب نام وی با نام سپاهان تداعی کنند خاطرات بسیار خوبی برای سپاهانی‌ها است. ساکت مردادماه سال ۸۱ سکاندار باشگاه سپاهان شد و پس از ۹ سال در سال ۱۳۹۰ جایگاه خود را به علی‌رضا رحیمی تحویل داد این زمان سبب شد که ساکت پس از مسعود تابش به عنوان پر سابقه‌ترین مدیرعامل‌ها سپاهان محسوب شود؛ در زمان مدیریت وی سپاهان سه سال قهرمان لیگ  برتر، سه دور قهرمان جام حذفی شد و در سال ۲۰۰۷ سپاهان توانست با کسب عنوان نائب قهرمانی در آسیا جواز حضور در جام باشگاه‌های جهان را کسب کند.

وی پس از ترک سپاهان، وی در سال ۹۵ با حکمی از سوی رئیس فدراسیون وقت، به عنوان مدیر تیم‌های ملی فوتبال کشور منصوب شد. در خصوص آخرین پست ورزشی ساکت می‌توان به سمت دبیر کلی فدراسیون فوتبال کشور اشاره داشت؛ وی به مدت ۱۷ ماه، از تابستان ۹۶ تا پاییز ۹۷ دبیر کل فدراسیون فوتبال که در نهایت به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشتگان از سمت خود استعفا داد.

مدیران سپاهان در طی این سال‌ها تلاش‌های خوبی را جهت موفقیت سپاهان انجام داده‌اند و نتایج ایده‌آلی نیز کسب شده است، اما با توجه به استعفای تابش و شرایط موجود در سپاهان فوتبال دوستان با تکیه بر آرای هواداری وکارشناسی انتظار دارند، هر چه زودتر فردی به عنوان مدیرعامل به سکانداری سپاهان بازگردد تا خاطرات خوب سال‌های گذشته مجدد تکرار شود.

پس از استعفای تابش و صدور حکم سرپرستی برای نیکفر توسط هیأت مدیره مجموعه فولاد مبارکه سپاهان و با توجه به نتایج کسب شده در لیگ جاری انتظار می‌رود مدیران ارشد طلایی‌پوشان در پایان فصل دست به تغییراتی در بدنه مدیریتی سپاهان بزنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول