اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

برگزاری مراسم دعای عرفه در ۷۴ بقعه متبرکه گیلان

به گفته مدیرکل اوقاف گیلان مراسم قرائت دعای عرفه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ۷۴ بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم دعای عرفه در ۷۴ بقعه متبرکه گیلان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ستار علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به فرارسیدن روز عرفه اظهار کرد: روز عرفه آن‌قدر بافضیلت است که پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند در میان گناهان، گناهانی است که جز در عرفات بخشیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌زمان با نهم ذی‌الحجه آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان میزبان مؤمنان برای برگزاری دعای عرفه خواهد بود، گفت:سه هزار نفر از خدام افتخاری بقاع متبرکه و اعضای هیئت‌امنا در برگزاری مراسم روز عرفه مشارکت دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اعلام وضعیت هشدار در گیلان در خصوص ابتلا به بیماری کرونا گفت: برگزاری مراسم قرائت دعای عرفه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ۷۴ بقعه متبرکه دارای ظرفیت اجرای مراسم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

علیزاده با اذعان به اینکه صحن و محیط بقاع مجری برگزاری مراسم دعای عرفه قبل از برگزاری توسط خدام افتخاری ضدعفونی می‌شوند، تصریح کرد: با اطلاع‌رسانی انجام‌گرفته در تبلیغات محیطی و در فضای مجزا حضور افراد در مراسم روز عرفه مشروط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فردی ازجمله پوشیدن دستکش و استفاده از ماسک است.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، زیارت ضریح مزار امام زادگان و توزیع نذری در بقاع متبرکه ممنوع است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول