اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رفع وقفیت اراضی ملی در قله دماوند

مدیرکل منابع طبیعی مازندران منطقه ساری و مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مازندران از آزاد سازی پلاک 68 و 69 قله دماوند خبر داد.

رفع وقفیت اراضی ملی در قله دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عکسی با این عنوان که پلاک ۶۸ و ۶۹ اصلی بخش ۷ لاریجان موسوم به مرتع ملار، از حالت وقف در آمده و به سازمان منابع طبیعی سند خورده است از امروز در فضای مجازی دست به دست می‌شود، صحت و سقم این خبر را از سید محسن موسوی تاکامی مدیرکل منابع طبیعی استان مازندران و عباسعلی زارع مدیرکل ثبت و اسناد استان مازندران جویا شده ایم.

 

زارع مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران در ارتباط با خبر آزادسازی پلاک‌هایی از قله دماوند که در فضای مجازی دست به دست می‌شود به خبرنگار فارس گفت: از مجموع تقریبا ۱۰ یال یا ۱۰ پلاک ثبتی که در آنجا به عنوان مناطق ملی در نظر گرفته شده بود کار ثبت و سند ۹ پلاک را انجام دادیم یکی از این پلاک‌ها پلاکی بود که در واقع یک سری اختلافات با دستگاه دیگر وجود داشته که نیاز به بررسی بیشتری داشت، کار بررسی آن انجام دادیم به نتیجه رسیدیم و به سرعت آن ملک و محدوده را که جزیی از اراضی ملی بوده تحت پلاک یک فرعی از ۶۹ اصلی را سند مالکیت داده و به نام منابع طبیعی صادر کردیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر زمان صدور سند به نام منابع طبیعی در نیمه شب گذشته که در فضای مجازی عنوان شده بود نیز چنین گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران کار تثبیت و صدور سند مالکیت اراضی که مربوط به قله دماوند بود را دیشب تمام کردیم چون اقدام به تثبیت اراضی ملی و حفظ انفال دولتی و ملی جز دغدغه‌های مهم سران قوا است، ما هم تکلیف داریم به صورت شبانه روزی این اقدامات را داشته باشیم.

مدیرکل ثبت، اسناد  و املاک مازندران گفت: اصلا زمان برای ما مهم نیست هر موقعی که فرصت و شرایط برای تثبیت و صدور سند مالکیت همراه باشد همکاران ما آماده هستند که این کار را انجام دهند و با توجه به اهمیتی که قله دماوند به عنوان بام ایران و بخشی از هویت مردم مازندران داشته است این کار  را به طور ویژه دنبال کردیم و کار تثبیت و صدور سند مالکیت آن را انجام دادیم.

همچنین سیدمحسن موسوی‌تاکامی مدیرکل منابع طبیعی استان مازندران نیز با تایید این خبر اظهار کرد: دو پلاک ۶۸ و ۶۹ قله دماوند در حدود ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار آزاد و به نام سازمان منابع طبیعی سند خورده است و دو پلاک سه دانگی دیگر نیز در شرف انجام است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول