اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

معاون رئیس‌جمهور وارد شیراز شد

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، عصر امروز ، جهت افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه عمرانی وارد شهر شیراز شد.

معاون رئیس‌جمهور وارد شیراز شد

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)، مدیر بنیاد مسکن کشور و جمعی از معاونان و مدیران سازمان برنامه و بودجه کشور، نوبخت را در این سفر همراهی می‌کنند.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در این سفر ۲ روزه، از چندین پروژه مهم عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و ورزشی بازدید می‌کند.

بازدید هوایی از بزرگراه دشت ارژن - قائمیه، بازدید از موزه دفاع مقدس، نشست با مجمع نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی و حضور در برنامه زنده تلویزیونی از برنامه‌های امروز سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان فارس است.

کلنگ‌زنی خط ۳ مترو شیراز، بازدید از سالن ورزشی ۶ هزار نفری حسینی الهاشمی، افتتاح فاز اول دانشگاه صنعتی شیراز و بازدید از بیمارستان پیوند اعضای شهر صدرا از دیگر برنامه‌های سفر نوبخت به شیراز است.

بر اساس برنامه زمان‌بندی این سفر، قرار است با حضور نوبخت عملیات ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی محرومان در منطقه شریف‌آباد شهر شیراز آغاز شود.

آخرین برنامه سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به شیراز حضور در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان فارس، اعلام شده است.
در این نشست، چند تفاهم‌نامه همکاری امضا و مبادله خواهد شد که از جمله آنها می‌توان به مبادله تفاهم‌نامه تامین مسکن نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد، تفاهم‌نامه پروژه‌های جهش تولید استان فارس و تفاهم‌نامه توسعه زیرساخت‌های صدا و سیمای مرکز فارس اشاره کرد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول