اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

داراب و زرین‌دشت نباید از اقتصاد پتروشیمی محروم بماند

به پشتوانه مردم ، جوانان دانشگاهی ، گام دومی‌ها، پیشکسوتان عرصه پتروشیمی کشور و همراهی اصحاب رسانه و فعالان اجتماعی، پتروشیمی داراب را احیا خواهیم کرد.

داراب و زرین‌دشت نباید از اقتصاد پتروشیمی محروم بماند

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی ضمن تقدیر  از بیانات ارزشمند آیت اله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و تاکید ایشان بر رعایت حقوق مردم شهرهای دارای پتروشیمی و حق‌الناس دانستن این پروژه‌ها، گفت: اجازه نخواهم داد حق و حقوق مردم شهرستان داراب  زیر سئوال برود و مردم این شهر از داشتن اقتصاد پتروشمی جنوب استان محروم شوند.

محمدجواد عسکری در گفت وگو با خبرنگار فارس با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی پتروشیمی در شهرستان‌های داراب ، جهرم ، فسا و فیروز آباد با اشاره به اهمیت این موضوع، بیان کرد: نه تنها این موضوع برای اهالی منطقه به یک مطالبه جدی  تبدیل شده بلکه زمینه اشتغال گسترده‌ای را  نیز فراهم خواهد نمود .

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس با بیان اینکه در سال ۱۳۸۹ کلنگ پروژه‌های پتروشیمی جنوب استان در سفر استانی دولت به زمین زده شد گفت : در همان سال در داراب ۳۰۰ هکتار زمین به این پروژه اختصاص یافت و راه‌اندازی پروژه عظیم تصفیه‌خانه فاضلاب داراب ، مشکل آب پتروشیمی را مرتفع خواهد کرد.

وی ضمن تاکید بر وحدت و همدلی عموم مردم و مسئولان ، بر همراهی همگان در اجرای پروژه  پتروشیمی داراب تاکید کرد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول