اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

انتصاب «محمود حبیبی» به عنوان «مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات»

وزیر آموزش‌وپرورش طی حکمی «محمود حبیبی» را به‌عنوان «مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات» منصوب کرد.

انتصاب «محمود حبیبی» به عنوان «مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات»

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، متن حکم محسن حاجی میرزایی، به شرح زیر است:

جناب آقای محمود حبیبی

 باتوجه به صلاحیت و تجربیات جناب عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان (مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات) منصوبمی شوید.

امیداست با اتکال به خداوند متعال، پیروی از منویّات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و سیاست‌های ریاست محترم جمهور، ضمن توجه به اولویت‌ها و سیاست‌های وزارت آموزش‌وپرورش برای اجرای سند تحول، علاوه بر وظایف محوله در پیگیری موارد ذیل اهتمام جدی داشته و نتیجه اقدامات را مستمراً به اینجانب گزارش نمایید.

سیاست‌گذاری، نیازسنجی، برنامه‌ریزی، ساماندهی و نظارت بر حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات، اعم از سخت‌افزار، نرم‌افزار، شبکه‌های ارتباطی، به‌منظور گسترش فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات و افزایش میزان سرعت، دقّت و صحت عملیات و استقرار سیستم‌های تعاملات سازمانی و اتوماسیون اداری، مالی و آموزشی.
مدیریت امور فناوری اطلاعات و ارتباطات (گردآوری، سازماندهی، ذخیره و نشر اطلاعات در اشکال گوناگون، با استفاده از ابزارهای مختلف)، جهت استقرار نظام الکترونیکی در وزارت آموزش‌وپرورش.
طراحی، تولید، نگهداری، پشتیبانی و به‌روزرسانی سامانه‌های یکپارچه، به‌ویژه یکپارچه‌سازی سامانه‌های دانش‌آموزی، نیروی انسانی و مالی حداکثر تا مهرماه 1399 و تلاش برای استقرار و پیاده‌سازی آن‌ها و آموزش نیروی انسانی برای بهره‌برداری مطلوب از آن‌ها.
پیگیری مستمر برای اجرای ماده 69 قانون برنامه ششم توسعه از طریق تعامل سازنده با وزارت ارتباطات و واحدهای تابعه به‌منظور هوشمند سازی و امکان دسترسی به محتوای الکترونیکی، آزمون و مشاوره تحصیلی، آموزش مهارت‌های فنی و اجتماعی رایگان برای کلیه دانش آموزان حداکثر تا شهریور 1399.
همکاری و تعامل مستمر با تیم اجرایی شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد)، پشتیبانی مداوم فنی و اجرایی از آن، جهت طراحی و تولید ابزارهای آموزشی جدید و ارتقای سطح کیفی خدمات و سرویس‌ها و همکاری برای اجرای تفاهم‌نامه مشترک با شرکت ارتباطات سیار.
برنامه‌ریزی برای تنوع‌بخشی به محیط‌های یاددهی– یادگیری، با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، تلاش برای افزایش دسترسی کلیه دانش آموزان به‌خصوص مناطق محروم و روستایی و عشایری به اینترنت ارزان و پاک، جهت بهره‌مندی از آموزش‌های غیرحضوریبرخط با همکاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در چهارچوب زیر نظام تأمین فضا، تجهیزات و فناوری.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را در انجام وظایف محوله از خداوند متعال مسألت دارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول