اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

نماز عید قربان در بین‌الحرمین برگزار نمی‌شود

با شیوع روز افزون کرونا، نماز عید قربان به منظور حفظ سلامت زائران در بین‌الحرمین برگزار نمی‌شود.

نماز عید قربان در بین‌الحرمین برگزار نمی‌شود

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، با نزدیک شدن به عید قربان و دهه ولایت، آستان قدس حسینی و عباسی از عدم برپایی نماز عید قربان در بین‌الحرمین خبر دادند.

این تصمیم متولیان حرم‌های امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع)، با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و به منظور حفظ سلامت زائران و مردم کربلا اتخاذ شده است.

محدودیت‌ها در کربلا با توجه به اطلاعیه استاندار کربلا تا روز عید غدیر لحاظ می‌شود که البته به گفته متولیان حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع)، ممنوعیت برپایی نمازهای جماعت و مناسبت‌ها تا برطرف شدن وضعیت کرونا ادامه دارد.

به گزارش فارس، با شیوع کرونا در عراق، شهر نجف و کربلا قرنطینه شدند، اما حرم‌های مقدس همچنان به روی زائران باز است و افراد به صورت شبانه‌روز امکان تشرف به این قطعه از بهشت را دارند.

هر ساله در چنین ایامی به ویژه روز عرفه هزاران زائر از نقاط مختلف جهان به حرم سیدالشهدا (ع) مشرف می‌شدند که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان تشرف زائران به کربلا وجود ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول