اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اداره برق شهرقدس پاسخگوی خاموشی‌های مکرر نیست

قطع مکرر و طولانی برق در شهرقدس موجب نارضایتی شهروندان و خسارت به وسایل الکترونیکی شده و علی‌رغم تماس‌های گرفته شده رئیس اداره برق این شهر پاسخگو نیست.

اداره برق شهرقدس پاسخگوی خاموشی‌های مکرر نیست

خبرگزاری فارس از شهرقدس: با افزایش دمای هوا و استفاده از وسایل سرمایشی، قطعی‌های مکرر برق در شهرقدس موجب نارضایتی شهروندان در نقاط مختلف شهر شده است. 

این قطعی‌ها بر لوازم الکترونیکی آسیب وارد کرده و هزینه‌های بسیاری ناشی از خسارت بر لوازم و دستگاه‌های مختلف برقی در مراکز درمانی، آزمایشگاهی، خانگی، واحدهای تولیدی و صنعتی و سیستم آموزشی وارد می‌کند.

 این قطعی‌ها در برخی از مناطق شهرقدس به صورت طولانی مدت و در برخی مناطق دیگر چندین بار در طول روز اتفاق می‌افتد. 

اما در برخی از مناطق با قطع جریان برق، آب مصرفی نیز قطع می‌شود و این مسئله در شرایطی است که ویروس کرونا فراگیر شده و سلامت مردم را به خطر انداخته است. 

 آنچه که مطالبه شهروندان است، دلیل این همه قطعی‌ها و درخواست برای کاهش آن و اطلاع رسانی اداره برق پیش از وقوع قطعی جریان برق است. 

خبرنگار فارس چندین بار با رئیس اداره برق شهرستان قدس و مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان تماس گرفت تا بتواند گفت‌وگویی انجام و پیشنهادی برای کاهش خسارت‌ها ارائه دهد؛ اما هیچ‌کدام پاسخگوی تماس خبرنگار و مطالبه جدی این روزهای شهروندان نبودند.

در روزهای قبل نیز به این مشکل و معضل مردم با عنوان (کلافگی مردم از قطعی برق در استان تهران/ از بحران اطلاع‌رسانی تا تناقض‌گویی مسؤولان) پرداخته شده ولی همچنان علاوه بر ادامه‌دار بودن این قطعی‌ها پاسخ دقیقی از مسؤولان دریافت و راه‌کاری اندیشیده نشده است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول