اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بررسی سلامت پروژه آب نمای بوستان ملت توسط کارشناسان دادگستری

در جلسه علنی شورای شهر رشت نسبت به عدم مطابقت هزینه‌های انجام‌شده با فاکتورها، پیرامون پروژه آب نمای موزیکال بوستان ملت رشت انتقاد و به ورود کارشناسان رسمی دادگستری به‌منظور بررسی سلامت این پروژه تأکید شد.

بررسی سلامت پروژه آب نمای بوستان ملت توسط کارشناسان دادگستری

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در یک‌صد و پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با تبریک روز عرفه و عید سعید قربان اظهار کرد: تفریغ بودجه سال ۹۵ و ۹۶ شهرداری رشت موضوع مهمی است که باید هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

کم‌کاری‌ها موجب ضرر و زیان به شهرداری شده است

اسماعیل حاجی پور به  آب‌نمای موزیکال بوستان ملت رشت اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخی از کم‌کاری‌ها و بی‌توجهی‌ها موجب ضرر و زیان فراوان به شهرداری رشت شده و حتی شاهد این هستیم که پروژه‌ای که می‌توانست با رقم اعتباری سه میلیارد تومان به اتمام برسد به‌واسطه طولانی شدن روند اجرای آن، در حال حاضر نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار است.

وی به ارسال نامه‌ای از سوی فرمانداری رشت مبنی بر انتخاب هیئت‌رئیسه شورا در سال چهارم فعالیت شورای پنجم رشت گفت: روز شنبه ساعت ۶ عصر مصادف با یازدهم مرداد هیئت‌رئیسه جدید شورای شهر رشت انتخاب می‌شود.

انتقاد از عدم پرداخت بُن کارگری شهرداری رشت

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه برخی از پرداختی‌ها در شرکت‌های پیمانکاری به کارگران شهرداری رشت با یکدیگر تناقض دارد، اظهار کرد: لایحه‌ای در سال ۹۹ بابت بُن کارگری به مبلغ پانصد میلیون تومان مصوب شد اما هنوز این بُن پرداخت‌نشده است.

محمدحسن علیپور با بیان اینکه باید پرداختی‌ها به‌تمامی کارگران به‌طور یکسان افزایش پیدا کند، افزود: افزایش حق مسکن، اضافه‌کاری و غیره باید شامل حال تمامی کارگران شهرداری رشت بشود.

واگذاری  اجرای پروژه آب‌نما به شهرداری منطقه ۳ رشت

احمد رمضانپور عضو دیگر شورای شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به لایحه‌ای مبنی بر واگذاری امور مربوط به آب‌نمای موزیکال بوستان ملت رشت به شهرداری منطقه سه اظهار کرد: این لایحه در کمیسیون عمران شورای رشت بررسی و با موافقت انجام‌شده مقرر شد این جابجایی انجام شود و تمهیدات لازم نیز درباره این پروژه توسط شهرداری و فرمانداری رشت در قالب شورای تأمین انجام شود.

انتقاد از هزینه کردهای انجام‌شده در پروژه آب‌نمای بوستان ملت رشت

یکی دیگر از اعضای شورای شهر رشت با انتقاد از هزینه کردهای مربوط به پروژه آب‌نمای بوستان ملت اظهار کرد: هزینه کردهای انجام‌شده برای این پروژه با فاکتورهای ارائه‌شده مطابقت ندارد و معتقدم شهرداری رشت در این پروژه  بسیار متضرر شده است.

بهراد ذاکری با بیان اینکه سلامت این پروژه باید بررسی شود، افزود: پیشنهاد می‌کنم هزینه‌های انجام‌شده درباره این پروژه توسط کارشناسان رسمی دادگستری بررسی شود.

بازداشت شدن شهردار منطقه سه رشت

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به وضعیت پروژه آب‌نمای بوستان ملت رشت اظهار کرد: هزینه‌های انجام‌شده پیرامون این پروژه باید بررسی شود و متأسفانه درگذشته پیرامون مباحثی که درباره این پروژه مطرح شد، شهردار وقت منطقه سه به مدت دو روز بازداشت شد.

حجت جذب با بیان اینکه با دستگاه‌های نظارتی جلسه‌ای برگزار شود، افزود: پیشنهاد می‌کنم  به‌منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل درباره این پروژه  جلسه‌ای با حضور تمامی دستگاه‌های نظارتی برگزار شود تا خدای‌ناکرده مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول