اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

هیأت اندیشه‌ورز در گروه‌های جهادی ضروت دارد

امام جمعه دهدشت در دیدار مسؤولان گروه‌های جهادی گفت: تشکیل هیأت اندیشه‌ورزی برای پیشبرد اهداف جهادی ضرورت دارد.

هیأت اندیشه‌ورز در گروه‌های جهادی ضروت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، جمعی از مسؤولان گروه‌های جهادی با همراهی فرمانده ناحیه مقاوت بسیج شهرستان امروز به مناسبت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از انقلاب با امام جمعه دهدشت دیدار کردند.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این نشست با اشاره به اهمیت کار جهادی در دین اسلام اظهار داشت: رسول خدا(ص) در بحث تبلیغ اسلام کار جهادی می‌کردند و مولای متقیان علی(ع) نیز پس از خانه‌نشینی دست از کار و تلاش نکشیده و به غرس نهال مشغول شدند.

امام جمعه دهدشت کار جهادی را تلاش فکری و تخصصی مومنانه دانست و افزود:گروهای جهادی لازم است کار بنیادی انجام دهند.

 

وحدانی‌فر تصریح کرد:کارها اگر رنگ و بوی دینی بگیرد و اخلاص سر لوحه کار باشد خداوند برکت می‌دهد کاری که برای گزارش‌دهی به بالادست و نه برای خدا باشد برکتی ندارد.

وی اضافه کرد: راز جهان شمولی انقلاب اسلامی ایران بر همین اساس بود زیرا بنیانگذار انقلاب تفکری خدایی و با اخلاص داشت به رغم همه دشمنی‌ها انقلاب متوقف نشد بلکه امروز در جهان توسعه یافته است.

امام جمعه دهدشت گفت:اخلاق نیکو، رفتار و گفتار جوانان بسیجی گروههای جهادی مهم است آنها باید همکاری، همفکری و همدلی برای اجرای کارها داشته باشند.

وحدانی‌فر با اشاره به اینکه اندیشه‌ورزی لازمه کار گروهی و جهادی است، افزود:گروه‌های جهادی بنا به ظرفیت موجود برنامه‌ریزی کنند و کار آنها صرفا یدی نباشد.

 

امام جمعه دهدشت مقابله با آسیب‌های اجتماعی را نیازمند کار جهادی دانست و گفت:می‌طلبد گسترده شدن دامنه کارها بر اساس تخصص و نیاز منطقه و نه دستورالعمل ابلاغی از مرکز باشد.

وی همچنین حضور جوانان در مساجد و جهاد در بصیرت‌افزایی و مطالعه را مهم دانست و افزود: شهدای گرانقدر از مساجد راهی دفاع مقدس شدند.

وحدانی‌فر تصریح کرد: دفاع از شیعه اسلامی مهمترین جهاد است در فضای مجازی می‌بایست فعالیت گروه‌های جهادی و بسیجی بیشتر شود.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول