اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

حجت الاسلام سقائی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قشم شد

با حکم نماینده ولی فقیه در هرمزگان، حجت الاسلام سقائی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم منصوب شد.

حجت الاسلام سقائی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قشم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیین تودیع و معارفه دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر قشم با حضور حجت الاسلام تارم امام جمعه شهرستان قشم و حجت الاسلام حسن کریمی  دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان و جمعی از مسئولین  دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در دفتر امام جمعه شهرستان قشم برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام تارم  ضمن تبریک  در پیش بودن  روز عرفه و عید سعید قربان، درباره اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: تمام فرائض الهی در گرو امر به معروف و نهی از منکر تحقق پیدا خواهد کرد و همه  اعمال خوب حتی جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهی از منکر مثل قطره‌ای در برابر دریا است .

وی در ادامه افزود: با سکانداری دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر قشم به فردی لایق و مومن همچون  حجت الاسلام سقایی نژاد باعث برداشتن قدم‌های خوب و شکوفایی در این عرصه تکالیف و فعالیت‌های جهادی در این شهرستان خواهیم بود.

 در این جلسه حجت‌الاسلام کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان نیز  با تبریک ایام عید سعید قربان و روز عرفه در خصوص فریضه امر به معروف و نهی از منکر با بیان حدیثی از امیر المومنین حضرت علی ( ع) اظهار کرد: «مَنْ تَرَک إِنْکارَ الْمُنْکرِ بِقَلْبِهِ وَ لِسَانِهِ (وَ یدِهِ) فَهُوَ مَیتٌ بَینَ الْأَحْیاءِ»آن کس که زشتی ها را در دل و به وسیله دست و زبانش انکار نکند، مرده‌ای است میان زندگان.

وی ادامه داد: اگر در جامعه‌ای امر به معروف و نهی از منکر ترک شود، جامعه  مرده  می‌شود و به انحراف کشیده می‌شود و از پویایی و شکوفایی واخواهد ماند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان  عنوان کرد: در جامعه‌ای که بی تفاوتی باشد منکرات گسترش می‌یابد و وظیفه ستاد  احیای امر به معروف و نهی از منکر سنگین  است و نیازمند همکاری و مساعدت تمام دستگاه‌ها و نهادها در احیای این فریضه الهی است.

در پایان این مراسم از خدمات و زحمات دبیر سابق، سرهنگ سالاری تقدیر و حجت الاسلام سقایی نژاد به عنوان دبیر جدید این ستاد معرفی شد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول