اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

دعوا بر سر کشته سازی از کرونا در ایران

شبکه سعودی ایران اینترنشنال،B.B.C فارسی و VOA طی یک پروژه مشترک جنگ روانی علیه ایران، سناریوی دورغ پردازی پیرامون آمار مبتلایان و فوتی های اپیدمی کرونا در ایران را در دست تهیه دارند.

دعوا بر سر  کشته سازی از کرونا در ایران

به گزارش خبرگزاری فارس، دستپخت مشترک شبکه های سخن پراکنی فارسی زبان سعودی، انگلیسی و آمریکایی بزودی منتشر خواهد شد.

طبق اطلاعاتی که به خبرگزاری فارس رسیده است، شبکه سعودی ایران اینترنشنال، شبکه سلطنتی B.B.C فارسی و شبکه آمریکایی VOA طی یک پروژه مشترک جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران سناریوی دورغ پردازی پیرامون آمار مبتلایان و فوتی های اپیدمی کرونا در ایران را در دست تهیه دارند.

در این میان موضوع جالب توجه، اختلاف نظر شدیدی است که پیرامون عددسازی برای فوتی های کرونا در ایران بین آن ها وجود دارد، تا آنجا که یکی از دست اندرکاران شبکه سعودی اینترنشنال با انتقاد شدید از پایین بودن عدد ساختگی B.B.C فارسی، آن شبکه را به تلاش برای اجرای منویات نظام جمهوری اسلامی ایران متهم کرده است!.

این عنصر وابسته به وهابیون سعودی گفته است: ما تعداد کشته را صدهزار نفر پیشنهاد کردیم و حتی لیستی از اسامی فوتی ها هم نوشتیم، اما مدیر B.B.C این عدد را باور ناپذیر اعلام کرد و شبکه VOA نیز موضعی کاملا انفعالی داشت و صرفا به دهان عوامل B.B.C نگاه می‌کرد.

وی اضافه کرده است: نهایتا قرار شد حد وسط اعداد پیشنهادی طرفین بعنوان کشته های کرونا در ایران اعلام و B.B.C فارسی پروژه را کلید بزند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول