اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اجرای طرح آمایش اهالی هنر در لارستان

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد لارستان از اجرای مرحله دوم طرح آمایش اهالی هنر لارستان خبر داد و گفت: هنرمندان در تمام عرصه‌ها می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح تا 15 مردادماه اقدام کنند.

اجرای طرح آمایش اهالی هنر در لارستان

مجید حجتی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس شهرستان‌های فارس با اشاره به اینکه طرح آمایش اهالی هنر لارستان تاکنون مورد استقبال ۸۳۵ نفر از هنرمندان لارستانی واقع‌ شده، اظهار داشت: طرح آمایش هنرمندان لارستان به‌ منظور جمع‌آوری آمار هنرمندان لارستان مدنظر قرارگرفته است.

وی با بیان اینکه حوزه هنر لارستان دارای ظرفیت نهفته‌ای است که به دلیل نبود آمار مشخص نمی‌توان برای آن برنامه‌ریزی داشت، افزود: تردیدی نداریم که هیچ روستایی خالی از اهل هنر نیست که به همین دلیل انتظار می‌رود همه مناطق شهرستان لارستان طرح را جدی بگیرند و در آن شرکت کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد لارستان با گلایه نسبت به عدم همکاری فعالان هنری شهرها و روستاهای این شهرستان در مرحله نخست طرح آمایش هنرمندان، تصریح کرد: این آمار به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ارائه می‌شود و انتظار می‌رود اهالی هنر شهر و روستا با ارائه مشخصات خود جایگاه واقعی حوزه هنرِ زادگاهشان را نشان دهند.

وی با تأکید بر اینکه گروه‌ها، مؤسسات، آموزشگاه‌های هنری فعال در سطح لارستان موظف به تهیه و ارسال لیست کامل مشخصات نیروهای زیرمجموعه خود شامل نام و نام خانوادگی، زادگاه، سن، میزان تحصیلات، عنوان رشته تحصیلی، حوزه فعالیت هنری طبق نمودار هستند، ادامه داد: علاقه‌مندان و اهالی هنر می‌توانند تا ۱۵ مرداد ماه ۹۹ مشخصات خود را از طریق پیام‌رسان واتسآپ به ۰۹۳۹۹۸۲۸۳۳۰، یا ارسال مشخصات به شماره فکس ۵۲۲۵۰۰۰۷ و همچنین به ایمیل ershadlarestan@gmail.com ارسال کنند.

حجتی از همه بخشداران، شهرداران، شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران و فعالان عرصه هنر مناطق مختلف لارستان درخواست کرد این طرح را مورد توجه ویژه قرار داده و آگاهان حوزه هنر نیز تنها به نام و مشخصات خود اکتفا نکنند و دیگر هنرمندان شهر و روستای خود اعم از هنرآموز، مدرس و پیشکسوت را با ذکر مشخصات خواسته‌شده معرفی کنند.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول