اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کارگاه آنلاین توانمندسازی معلمان حق‌التدریس گنبدکاووس

معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس با اشاره به ضرورت افزایش توانمندی نیروهای حق‌التدریس، گفت: دوره‌های آموزش مجازی آنلاین ویژه این نیروها در گنبدکاووس برگزار می‌شود.

کارگاه آنلاین توانمندسازی معلمان حق‌التدریس گنبدکاووس

الهه فدایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه افزایش توانمندی پرسنل در آموزش و پرورش به صورت مداوم و پیوسته یکی از رسالت‌های ماست، اظهار کرد: ما همواره تلاش کرده‌ایم معلمان را در بهترین شرایط کیفی در حوزه علم و دانایی برای تعلیم و تربیت به دانش آموزان روانه مدارس کنیم.

وی با بیان اینکه به منظور توانمندسازی و بهبود سطح مهارت‌های حرفه‌ای نیروهای حق‌التدریس سال ۱۳۹۸ کارگاه آموزشی را طراحی و اجرایی کرده‌ایم، افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا این کارگاه‌ها به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گنبدکاووس از حضور ۱۶۴ نفر از نیروهای حق‌التدریس در این دوره‌ها خبر داد و گفت: این دوره‌ها که از ۶ مرداد ماه آغاز شده است به مدت ۱۴ روز تا ۱۹ مردادماه ادامه خواهد داشت.

فدایی در تشریح جزئیات دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی نیروهای حق‌التدریس، خاطرنشان کرد: این دوره‌ها در قالب ۱۲ جلسه آموزش مجازی آنلاین برگزار می‌شود که مهمترین سرفصل‌های آن بررسی دروس آسیب‌پذیری همچون ریاضی و فارسی است.

وی با تاکید بر اینکه معلمان حق‌التدریس تمامی پایه‌های مقطع ابتدایی دوره اول و دوم در این دوره‌ها شرکت می‌کنند، تصریح کرد: بدون تردید خروجی این دوره‌ها می‌تواند به برگزاری با کیفیت و علمی‌تر کلاس‌های درس در سال تحصیلی آتی منجر شود.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول