اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

نیروی انتظامی در اسلامشهر و غرب استان تهران تقویت می‌شود

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، گفت: با قول مساعد سردار اشتری فرمانده ناجا، به زودی نیروی انتظامی در اسلامشهر و غرب استان تهران تقویت می‌شود.

نیروی انتظامی در اسلامشهر و غرب استان تهران تقویت می‌شود

مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: نیروی انتطامی شهرستان‌های غرب استان تهران به ویژه شهرستان اسلامشهر از نظر نیروی انسانی و لجستیکی تقویت می‌شوند.

وی با اشاره به موقعیت و وضعیت منطقه غرب استان تهران، افزود: شهرستان‌های غرب استان تهران و به خصوص اسلامشهر به‌واسطه تراکم بالای جمعیتی و عوامل اجتماعی و اقتصادی مختلف در معرض برخی آسیب‌ها قرار گرفته و حضور مردم فهیم و قدرشناس این منطقه، ضرورت رسیدگی به ابعاد مختلف نیازها و درخواست‌های ساکنان این منطقه را ایجاب می‌کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسئله تأمین امنیت این شهرستان سال‌ها با همراهی مردم انجام می‌پذیرد و این همراهی را باید قدر دانسته و توسعه و جدیت بیشتری یابد چرا که مسئله امنیت نیز مثل دیگر مسائل اجتماعی با مشارکت و حضور مردم، استمرار می‌یابد و پایدار می‌شود.

شریفیان ادامه داد: در طی سال‌های اخیر متأسفانه با گسترش و توسعه مناطق مسکونی در شهرستان اسلامشهر و به دنبال افزایش جمعیت، برخی زیرساخت‌های خدمت برای نیروی پرتلاش انتظامی و مأموران جان‌برکف به‌قدر کافی ایجاد نشده و سربازان بی‌ادعای سبزپوش این نیرو باوجود همه مرارت‌ها و مشقت‌ها، سخت‌کوشانه برای پیشگیری و رفع مسائل انتظامی مردم در تلاش‌ هستند و ما قدردان و سپاسگزار زحمات نیروی انتظامی هستیم.

وی تصریح کرد: در دیداری که روز گذشته با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی داشتیم، پیرامون حل مشکلات انتظامی شهرستان‌های غرب استان تهران به‌ویژه اسلامشهر، تقویت نیروی انسانی و تخصیص تجهیزات مورد نیاز گفت‌وگو کرده و بر آمادگی برای حمایت‌های قانونی از این موضوع تأکید کردیم و مقرر شد طی جلسه‌ای مباحث مطرح‌شده بررسی و ان‌شاءالله اقدامات اجرایی برای آن آغاز شود.

این منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی ،با قدردانی از تلاش‌ها و جانفشانی سبزپوشان ناجا، خاطرنشان کرد: به زودی با موافقت و پیگیری سردار اشتری نیروی انتظامی شهرستان‌های غرب استان تهران و به ویژه فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر از لحاظ امکانات، تجهیزات لجستیکی و نیروی انسانی تقویت و ارتقاء می‌باید.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول