اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افتتاح اولین دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستای محمدآباد عربها ورامین

اولین دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستای محمدآباد عربها ورامین با حضور مسؤولان افتتاح شد.

افتتاح اولین دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستای محمدآباد عربها ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین صبح امروز اولین دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی در شهرستان ورامین در روستای محمدآباد عربها مبداء قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ با حضور کارخانه و توسلی معاونین فرماندار، محمد حیدری بخشدار، حمید معماری دهیار و رئیس و اعضای شورای روستا و دیگر مسؤولان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

محمد حیدری بخشدار جوادآباد در این مراسم با تبریک روز عرفه و عید سعید قربان اظهار کرد: یکی از خدمات دولت در روستاها خدمات الکترونیک است و ایجاد آن کم کردن رفت و آمد شهروندان روستایی به بانک‌ها و دیگر دوایر دولتی را در پی دارد.

وی افزود: در روستاهای بخش دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات فعال خواهد شد و دولت در این بخش خدمات خوبی ارائه می‌دهد.

بخشدار جوادآباد خاطرنشان کرد: این دفتر با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید و روستاهای اطراف نیز می‌توانند از ۶۰ نوع خدمات این دفتر استفاده کنند.

حیدری در پایان گفت: دریافت قبض، پرداخت تسهیلات و خدمات بانکداری الکترونیک از جمله خدماتی هستند که در این دفتر ارائه می‌شود.

رضا کارخانه معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان ورامین نیز در این مراسم با تبریک عید سعید قربان اظهار کرد: محمدآباد عربها یکی از روستاهای پر ظرفیت در بخش جوادآباد است و دهیار و شورای فعالی دارد.

وی افزود: از طریق بخشداری خدمات این دفتر به کلیه روستاها اطلاع رسانی شود که چنین مرکزی وجود دارد تا از خدمات دولت الکترونیک استفاده کنند.

معاون فرماندار گفت: دولت در بخش فناوری اطلاعات خدمات بسیار خوبی در روستاها ارائه داده‌ است و این دفتر که امروز افتتاح شد نمونه یکی از این اقدامات خوب و مهم است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/گ۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول