اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح دفتر موسسه مردم‌نهاد سیره زندگی فاطمی در ملایر

سرپرست ورزش و جوانان ملایر از افتتاح دفتر موسسه مردم‌نهاد سیره زندگی فاطمی در این شهرستان خبر داد و گفت: این دفتر با هدف کمک‌رسانی به خانواده‌های نیازمند و رفع مشکلات فرزندان و جوانان مناطق محروم افتتاح شد.

افتتاح دفتر موسسه مردم‌نهاد سیره زندگی فاطمی در ملایر

به گزارش خبرنگار فارس از ملایر حمیدرضا سپهری‌نیا ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر موسسه مردم‌نهاد سیره زندگی فاطمی اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان ملایر همزمان با هفته ملی ازدواج برنامه‌های خوبی را در ملایر اجرا کرده است.

وی افزود: به همت سازمان مردم‌نهاد مهرآفرینان دیار زاگرس اداره ورزش و جوانان ملایر دو کاروان جهیزیه برای نوعروسان نیازمند به مناسبت گرامیداشت هفته ملی ازدواج تهیه و در آستانه عید قربان به دو نوعروس اهدا شد.

 سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر مبلغ هزینه شده برای این جهیزیه‌ها را ۵۰ میلیون تومان برشمرد و گفت: این جهیزیه‌ها با کمک خیران و نیکوکاران تهیه شده و در اختیار این نوعروسان قرار گرفت.

 وی گفت: در هفته ملی ازدواج از یک سمن خیر و فعال در عرصه امور خیریه و ازدواج آسان و چهار زوج جوانی که در این روزهای سخت کرونایی بدون مراسم عروسی تشکیل خانواده دادند در دفتر امام جمعه تقدیر شد.

سپهری‌نیا به اجرای طرح «سه‌شنبه‌ها با جوانان» در ملایر اشاره کرد و گفت: این طرح برای نخستین بار با مشاوره‌های رایگان در حوزه‌ ازدواج آسان، حقوق خانواده و آسیب‌های اجتماعی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در پارک سیفیه فعالیت خود را آغاز کرد.

وی در ادامه به افتتاح دفتر موسسه مردم‌نهاد سیره زندگی فاطمی(س) اشاره کرد و افزود: این دفتر با هدف کمک‌رسانی به خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت و رفع مشکلات فرزندان و جوانان مناطق محروم و حاشیه شهرستان و هفته ملی ازدواج به دبیری حجت‌الاسلام احمد افتتاح شده است.

 دبیر موسسه مردم‌نهاد سیره زندگی فاطمی نیز با بیان اینکه این موسسه تنها سازمانی است که به غیر از ارائه خدمات اجتماعی، خدمات فرهنگی نیز ارائه می‌دهد افزود: این موسسه پس از اخذ پروانه فعالیت خود قبل از افتتاح با عنایت به نیاز منطقه و محل مربوطه فعالیت خود را در زمینه‌ ورزشی، آموزشی و فرهنگی آغاز و اقدام به برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی از قبیل روخوانی و تفسیر قرآن، عفاف و حجاب، آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با مواد مخدر، خوشنویسی و ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان کرد.

وی تصریح کرد: این موسسه ۵۴۵ نفر از خانواده‌های بی‌بضاعت مناطق محروم و حاشیه شهر را به اردوی مشهد مقدس اعزام و تاکنون بیش از ۳ هزار  بسته غذایی به دو صورت سرد و گرم  البسه و مواد شوینده و... در بین خانواده‌های نیازمند توزیع کرده است.

دبیر موسسه مردم نهاد سیره زندگی فاطمی حمایت و همکاری مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان را در اجرای هر چه بهتر برنامه‌های این موسسه خواستار شد.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول