اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

هیچ خاموشی برنامه‌ریزی شده‌ای در پایتخت رخ نداده است/لزوم مدیریت مصرف مردم در روزهای اوج بار

شرکت توزیع برق نیروی تهران خبر داد، با بالا رفتن دمای هوا و همچنین افزایش مصرف برق در ساعات اوج بار ممکن است گاه، منجر به بروز اشکالات کوتاه مدت در تجهیزات شبکه توزیع برق شهری شود که در صورت وقوع اقدام به رفع عیب خواهد شد.

هیچ خاموشی برنامه‌ریزی شده‌ای در پایتخت رخ نداده است/لزوم مدیریت مصرف مردم در روزهای اوج بار

به گزارش خبرگزاری فارس، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در اطلاعیه ای اعلام کرد، هرساله به منظور کنترل بار شبکه توزیع برق در ساعات اوج بار فصول گرم سال، اقدامات متعددی را در حوزه های مختلف فنی مهندسی و فرهنگی اجرا می کند که از جمله آن می توان از رفع عیب و سرویس پست های توزیع، اصلاح و تقویت شبکه و کاهش تلفات، اجرای طرح‌های پاسخگویی بار از طریق امضای تفاهم نامه های همکاری با مشترکان صنعتی و اداری، کنترل سامانه های سرمایشی ادارات، ارزیابی لحظه ای مصرف برق با استفاده از کنتورهای هوشمند و نظارت میدانی بر کاهش مصرف برق در ساعات اوج بار توسط دستگاه های اداری، اجرای طرح تجمیع کننده بار و آگاه سازی مشترکان از وضعیت شبکه و لزوم مدیریت مصرف برق، ورود مولدهای خودتامین به مدار مصرف در ساعات اوج مصرف و ... نام برد.

در همین راستا با به کارگیری راهکارهای گفته شده، تلاش شبانه روزی تمامی مدیران و کارشناسان و همکاری قابل تقدیر مشترکان تهرانی در سال جاری، شبکه توزیع برق پایتخت در حال حاضر کاملا پایدار بوده و در همین راستا به اطلاع مشترکان تهرانی می رساند تاکنون هیچ گونه خاموشی برنامه ریزی شده ای در پایتخت، اعمال نشده است.

  بر همین اساس، با بالا رفتن دمای هوا در روزهای اخیر و همچنین افزایش مصرف برق در ساعات اوج بار ممکن است گاه، منجر به بروز اشکالات کوتاه مدت در تجهیزات شبکه توزیع برق شهری شود که در صورت وقوع در کوتاه ترین زمان توسط نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اقدام به رفع عیب خواهد شد.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از مردم فهیم پایتخت تقاضا دارد با به کارگیری راهکارهای مدیریت مصرف برق و خودداری از استفاده از وسایل برقی پرمصرف، همراه و همیار این شرکت در حفظ و تداوم پایداری شبکه توزیع برق تهران باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول