اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

انهدام باند سارقان حرفه ای خانه باغ در دیواندره

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان گفت: باند سارقان حرفه ای خانه باغ در دیواندره دستگیر و به 14 فقره سرقت اعتراف کردند.

انهدام باند سارقان حرفه ای خانه باغ در دیواندره

رسول برزویی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت خانه باغ در سطح حوزه شهرستان دیواندره، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با بررسی موضوع و شیوه های ارتکاب سرقت، ماموران دریافتند که احتمالا وقوع سرقت ها توسط باند سارقان انجام می شود.

برزویی تصریح کرد:  ماموران  پلیس آگاهی شهرستان ، با تحت نظر قرار دادن محل ارتکاب سرقت ها و شیوه و شگرد سارقان و گشت زنی محسوس و نامحسوس در این مناطق با بهره گیری از شیوه های پلیسی موفق شدند پس از چند روز کار اطلاعاتی سارقان را شناسایی کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده مشخص شد، سرقت ها توسط اعضای یک باند حرفه ای صورت می گیرد، تصریح کرد: پس از شناسایی اعضای این باند، در چند عملیات غافلگیرانه 3 عضو اصلی این باند شامل 2سارق و یک مالخر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی افزود : متهمان در تحقیقات  تخصصی به عمل آمده به 14 فقره سرقت خانه باغ اعتراف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان با بیان اینکه صحنه سرقت ها با راهنمایی متهمان بازسازی شد، خاطرنشان کرد: متهمان به همراه پرونده مربوطه در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

دستگیری 2 سارق و کشف 5 فقره سرقت در سنندج

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان همچنین از دستگیری 2 سارق و کشف 5 فقره سرقت در سنندج، خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت متعلقات کولرهای آبی در شهرستان سنندج شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی در دستور کار تیمی از مامورین  انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی گسترده و تلاش چندین روزه مامورین پایگاه مبارزه با سرقت در این زمینه شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

وی تصریح کرد:: متهمان در تحقیقات اولیه به 5 فقره سرقت متعلقات کولر  اعتراف و اموال مسروقه نیز از مخفیگاه آنان کشف شد.

جانشین انتظامی استان کردستان در پایان تصریح کرد: افراد دستگیر شده به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی و با قرار وثیقه مناسب روانه زندان سندج شدند

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول