اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

آماده سازی ۱۲ قربانگاه برای نذورات مردم خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از دایر کردن ۱۲ قربانگاه برای قربانی بهداشتی و نیز توزیع مناسب گوشت قربانی بین نیازمندان در آستانه عید قربان خبر داد.

آماده سازی ۱۲ قربانگاه برای نذورات مردم خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد با اشاره به اینکه قربانگاه در تمام شهرستان‌های استان برای جمع‌آوری گوشت قربانی، همچنین تحویل دام زنده جهت ذبح و توزیع در بین نیازمندان دایر می‌شود، اظهار کرد: علاوه بر این برای جمع‌آوری نذورات و گوشت قربانی مردم نیکوکار در روز عید سعید قربان، کلیه دفاتر کمیته امداد و ۹۰ مرکز نیکوکاری پذیرای کمک‌های مردمی است.

وی یادآور شد: این نهاد امسال نیز همانند سال‌های گذشته با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت‌امنای مساجد و معتمدان محلات، نذورات هم استانی‌های نیکوکار را در روز عید سعید قربان جمع‌آوری و در همان روز میان نیازمندان توزیع می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی قربانگاه‌ها، اظهار داشت: در کلیه قربانگاه‌های کمیته امداد، ناظران شبکه‌های دامپزشکی استان در جهت رعایت موارد بهداشتی قربانی‌ها با این نهاد همکاری می‌کنند و تمامی دام‌های اهدایی خیرین به قربانگاه به کشتارگاه انتقال و ذبح شرعی و بهداشتی در کشتارگاه صورت می‌گیرد.

الهی راد بابیان اینکه طی سال گذشته حدود ۶۰۰ دام برای نیازمندان ذبح شد و بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانوار محروم از گوشت‌های قربانی شده بهره‌مند شدند افزود: کمک‌ها و نذورات اهدایی مردم با اولویت خانواده‌های دارای یتیم وزنان سرپرست خانوار و سالمندان و بیماران نیازمند توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های نیازمند توسط تمامی ادارات کمیته امداد استان شناسایی و اولویت‌بندی شده است.

وی با اشاره به روش‌های نوین پرداخت نذورات عید قربان، عنوان کرد: مردم نیکوکار می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷*و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ و همچنین مراجعه به سایت امداد به نشانی www.emdad.ir کمک‌های خود را در هفته جاری و روز عید سعید قربان به‌دست نیازمندان برسانند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: شماره تماس ۳۲۲۶۳۰۳۴ نیز آماده پاسخگویی هر نوع سؤال خیران در خصوص نحوه اهدای کمک‌ها هست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول