اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بازگشت 4 زندانی به آغوش خانواده با پویش نذر آزادی به‌جای نذر قربانی

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان گلستان از آزادی چهار زندانی توسط خیران به مناسبت عید قربان خبر داد و گفت: این افراد خیر هزینه و نذر قربانی خود را برای آزادی زندانیان هزینه کردند.

بازگشت 4 زندانی به آغوش خانواده با پویش نذر آزادی به‌جای نذر قربانی

علی‌اصغر رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در استان گلستان، خیران و افراد تاثیرگذار پای کار آمده و در راستای آزادی زندانیان تلاش‌هایی را داشته‌اند.

وی ادامه داد: متاسفانه افرادی را در زندان داریم که به واسطه جرائم غیرعمد و حتی عمد و به دلیل عدم توان پرداخت مبلغ محکومت خود در زندان محبوس هستند و برخی از آنها به‌خاطر مبالغ بسیار پایین در زندان بسر می‌برند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان گلستان تصریح کرد: خوشبختانه بسیاری از این خیران با پیشنهاد ما نذر قربانی خود را به نذر آزادی زندانیان تغییر دادند و خوشبختانه این اتفاق مهم رخ داد.

رنجبر بیان کرد: تاکنون با تلاش خیران چهار نفر که به‌خاطر مبالغ بین ۳ میلیون تومان تا ۵ میلیون تومان در زندان بودند امروز آزاد شدند و به طور قطع این تعداد آزادی زندانیان افزایش خواهد داشت.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول