اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

صدور مجوز فعالیت مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در زنجان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: مجوز فعالیت مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استانی صادر شده است.

صدور  مجوز فعالیت مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا یوسفی شنبه‌شب در نخستین جلسه کافه کارآفرینی کانون کارآفرینان استان زنجان اظهار کرد:کارکرد اصلی کافه‌های کارآفرینی ایجاد تعامل بین اجزای اکوسیستم کارآفرینی منطقه بوده و امکان برقراری تعاملات اجتماعی بین کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، صاحبان ایده و دانشجویان را تسهیل می‌کند.  

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: اکوسیستم فضایی با امکاناتی از قبیل اینترنت، تلویزیون و...که در آن تیم‌ها و گروه‌های مختلف با یکدیگر به تبادل اطلاعات پرداخته و می‌توانند ضمن استفاده از تجربیات کارآفرینان با تجربه استان، ایده‌های نوآورانه خود را به اشتراک گذاشته و در راستای اجرایی کردن طرح و ایده خود با یکدیگر همکاری کنند.

هر چه کشور به سمت نوآوری و خلاقیت حرکت کند و کارآفرینی را سرلوحه فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی خود قرار دهد، سریع‌تر توسعه می‌یابد

 

وی افزود: امروز ثابت شده که هر چه کشور به سمت نوآوری و خلاقیت حرکت کند و کارآفرینی را سرلوحه فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی خود قرار دهد، سریع‌تر توسعه می‌یابد.

یوسفی ادامه داد: با توجه به اینکه امسال بنام سال جهش تولید توسط مقام معظم نام‌گذاری شده، برای تحقق این شعار و دستیابی به رشد اقتصادی این امر بسیار مهم و حیاتی بوده و نیازمند تقویت مهارت‌های کارآفرینی جوانان هم از طریق آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان است.

وی گفت: در همین راستا مجوز فعالیت مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی صادر شده است.

در ادامه پرفسور ثبوتی پایه‌گذار اولین مدرسه کسب و کار استان، ضمن تاکید بر حمایت از جوانان و دانشجویان صاحبان ایده توسط کارآفرینان با تجربه استان اظهار داشت: هر آن چیزی که از گذشته داریم، امروزه کارایی خود را از دست داده و ما باید بدنبال ایده‌های جدید و نوآور باشیم تا بتوانیم با این چالش‌ها و مشکلات امروزی عبور کنیم، چنانچه فرایند هر کاری به کارآفرینی ختم شود باید به این اصل بیش از پیش بهاء داد.

کارآفرینی مسیری است که در انتها به افتخار آفرینی منتهی می‌شود

 

معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری نیز در این جلسه گفت: کارآفرینی مسیری است که در انتها به افتخار آفرینی منتهی می‌شود، بنابراین جوانان باید فرصت‌ها را شناخته و آن را تبدیل به ایده کند.

محمدرضا آبی‌پور گفت: مدیریت کسب و کار اول شناخت کسب و کار، ایجاد کسب و کار و در نهایت ثابت کردن این ارزش است.

در پایان مراسم از زحمات 70 ساله پروفسور ثبوتی به عنوان یک کارآفرین اجتماعی استان، با اهدای لوح تقدیر از طرف اداره کل متبوع و کانون کارآفرینان استان قدردانی شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول