اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع 950 بسته گوشت بین نیازمندان زنجانی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از توزیع 950 بسته گوشت بین نیازمندان به مناسبت دهه ولایت خبر داد.

توزیع 950 بسته گوشت بین نیازمندان زنجانی

 حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره برنامه‌های اوقاف به مناسبت عید قربان و غدیر اظهار کرد: طرح ولایت علوی، اکمال دین نبوی همزمان با ایام فرخنده دهه امامت و ولایت و از روز عرفه تا شام عید سعید غدیرخم به صورت مجازی و بدون حضور مردم برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: در ایام دهه ولایت بسته‌های غذایی توسط ادارات اوقاف استان و مراکز افق بقاع متبرکه تهیه و در مناطق کم‌برخوردار توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال به علت شیوع کرونا هشت راس قربانی از جمله گاو و گوسفند در شهرستان‌های مختلف خریداری شده است، اضافه کرد: بر همین اساس به مناسبت دهه ولایت و امامت 950 بسته گوشت قربانی بین مردم توزیع خواهد شد.

کرمی از برگزاری جشن مجازی عید غدیر در استان زنجان خبر داد و گفت: همچنین در همین راستا جشنواره مجازی با کاروان غدیر برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی و داستان کوتاه، دلنوشته، عکس، پادکست و نماهنگ و خوشنویسی با همکاری بنیاد غدیر استان از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت عید غدیر اجرایی می‌شود.
انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول