اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

انبار امدادی هلال‌احمر داراب مرکز پشتیبانی جنوب شرق فارس شود

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان فارس گفت: ساخت و بهره‌برداری از انبار امدادی هلال‌احمر داراب موجب می‌شود تا در زمان بروز حوادث داراب به‌عنوان یک مرکز پشتیبانی در جنوب شرق استان فارس قرار گیرد.

انبار امدادی هلال‌احمر داراب مرکز پشتیبانی جنوب شرق فارس شود

به گزارش  خبرنگار سرویس شهرستان‌های خبرگزاری فارس از داراب، آیین کلنگ‌زنی انبار امدادی جمعیت هلال‌احمر داراب با حضور مدیرعامل هلال‌احمر استان فارس، نماینده مردم شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و اعضای شورای اجرایی برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان فارس با تأکید بر ضرورت ساخت انبار امدادی در داراب گفت:  شهرستان داراب با بهره‌برداری از این انبار در زمان بروز حوادث به‌عنوان یک مرکز پشتیبانی در جنوب شرق استان فارس قرار گیرد.

حسین درویشی افزود: ساخت این انبار با اعتباری بالغ‌بر ۳۱ میلیارد ریال و در مساحت ۷۲۰ مترمربع انجام می‌شود.

محمدجواد عسکری نماینده مردم داراب نیز با تقدیر از اقدامات هلال‌احمر گفت: با توجه به پتانسیل‌های جمعیت می‌توان در حوزه اشتغال‌زایی هم فعالیت کرد.

علی مظفری فرماندار ویژه شهرستان داراب نیز در این مراسم با تقدیر از فعالیت‌های امدادی و عملیاتی جمعیت هلال‌احمر در شهرستان بیان کرد: ساخت انبار امدادی شهرستان داراب، برگ زرینی از خدمات جمعیت هلال‌احمر در شهرستان داراب است.

محمود حیدری رئیس جمعیت هلال‌احمر داراب نیز با بیان اینکه  پس از حدود ۳۳ سال شاهد به نتیجه رسیدن یکی از خواسته‌های مهم مردم شهرستان داراب هستیم، گفت: در بخش فورگ شاهد احداث انبار امدادی جهت تسریع در خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز هستیم.

لازم به ذکر است، در پایان مراسم اعتبارنامه‌های شورای اجرایی و بازرس جمعیت هلال‌احمر داراب به آن‌ها اهدا شد.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول