اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

انقلاب ما بر مبنای اصالت فرهنگی روحانیت شکل گرفت

نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس گفت: انقلاب ما بر مبنای اصالت فرهنگی روحانیت شکل گرفت و باید در راستای تبیین انقلاب و روشنگری جوانان گام بردارند.

انقلاب ما بر مبنای اصالت فرهنگی روحانیت شکل گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، عفت شریعتی‌کوهبنانی پنجشنبه در دیدار با روحانیت این شهرستان اظهار داشت: انقلاب ما بر مبنای اصالت فرهنگی روحانیت شکل گرفت و امروز هم پیام‌های جهادی مقام معظم رهبری حرف اول را در جهان می‌زند.

وی تاکید کرد: شبکه‌های مجازی درصدد تخریب فرهنگ و مذهب ما هستند که عموما توسط سعودی‌ها، صهیونیست‌ها و استکبار جهانی حمایت می‌شوند اما به برکت وجود ولایت و رهبری و حضور مردم در صحنه تاکنون موفق نبوده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: کوهبنان از پیشینه مذهبی و اصالت فرهنگی برخوردار است لذا این جایگاه باید تقویت شود که علما و روحانیت در این راستا نقش اساسی دارند.

وی تاکید کرد: بنا به فرموده مقام‌معظم رهبری برای تمدن نوین همگان باید تلاش کنند که روحانیت در این راستا پیش‌قدم هستند کسانی که انقلاب کردند و امروز در برابر استکبار جهانی با قدرت ایستاده‌اند.

وی بیان داشت: روحانیت علم داران مقام معظم رهبری هستند که باید در راستای تبیین انقلاب و روشنگری جوانان گام بردارند.

حجت‌الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای مقاومت گفت: در آستانه عید قربان قرار داریم در ادامه هم به استقبال عید اکمال دین عید غدیر خم می‌رویم‌ که از جمله بزرگترین و با ارزش‌ترین اعیاد محسوب می‌شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کادر درمانی و پزشکی افزود: ما تابع نظرات و دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا در برگزاری برنامه‌های مذهبی و فرهنگی هستیم .

حجت‌الاسلام احمد رضا قربانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان گفت: از جمله وظایف ما صیانت از جایگاه روحانیت هست قشری خدمتگزار و اثرگذار که همواره در تمام عرصه‌ها در کنار مردم و همراه آنان بوده‌اند.

وی تاکید کرد: در راستای ساخت و ساز خانه‌های عالم در شهرستان اقداماتی صورت گرفته ما ساخت ۲۰ خانه عالم را در دستور کار داریم اما حدود ۱۲ خانه هنوز عملیات ساخت آنها اجرایی نشده و بعضا خانه‌های ساخته شده از امکانات اولیه و ضروری برخوردار نیستند .

انتهای پیام/۸۰۰۱۲/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول