اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تیم کشتی بجنورد زنگ تفریح لیگ برتر نیست

مدیر فنی تیم کشتی شهرداری بجنورد از جوان‌گرایی و بومی‌گرایی در این تیم طی مسابقات لیگ برتر خبر داد و گفت: تیم کشتی بجنورد زنگ تفریح لیگ برتر نیست و نیم نگاهی به صعود از گروه خود دارد.

تیم کشتی بجنورد زنگ تفریح لیگ برتر نیست

امیرحسین محمدی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به حضور تیم شهرداری بجنورد در لیگ برتر کشتی اظهار کرد: این تیم با تصمیمی مسئولان شهری بجنورد محقق شده و در حال اقدام برای جذب بازیکنان و همچنین کادر فنی بومی هستیم.

وی حضور در لیگ‌های برتر ورزشی را باعث توسعه ورزش و درنتیجه توسعه اجتماعی بیان کرد و گفت: در کادر فنی از 4 مربی بومی و همچنین همت مسلمی، مربی حسن یزدانی به همراه سرمربی گری حمید قشنگ استفاده‌شده است.

مدیر فنی تیم کشتی شهرداری بجنورد همچنین با اشاره به جذب چند کشتی‌گیر جویباری در این تیم خاطرنشان کرد: برای استفاده از کشتی گیران بومی نیز در ۱۰ وزن مسابقات انتخابی در استان برگزار می‌شود و نفرات برتر به‌عنوان کشتی گیران تیم شهرداری بجنورد معرفی می‌شوند.

وی با تأکید بر جوان‌گرایی در تیم کشتی بجنورد افزود: هزینه‌های انجام‌شده برای این تیم بسیار کمتر از سایر تیم‌های بزرگ لیگ برتر است اما امیدواریم تا بتوانیم با استعدادهای حاضر به مرحله دوم رقابت‌های صعود کنیم.

محمدی همچنین درباره وضعیت فعلی کشتی استان گفت: آموزش‌ها برای مربیان کشتی استان باید ارتقا پیدا کند و برگزاری مسابقات ادواری و رقابت‌های گوناگون در استان می‌تواند باعث گرم‌تر شدن جریان کشتی در استان شود.

وی با تأکید بر اینکه تیم شهرداری اترک زنگ تفریح تیم‌های لیگ برتری نیست، افزود: تمام تلاش خودمان را برای حفظ آبروی کشتی استان انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول