اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر انگلیس / بررسی پلی‌آف حساس جزیره

شب گذشته با برتری فولام مقابل کاردیف در جدال حساس پلی‌آف صعود به لیگ برتر، 2 تیم نهایی مسابقه آخر راه‌یابی به جزیره مشخص شدند.

تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر انگلیس / بررسی پلی‌آف حساس جزیره

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در دیدار برگشت پلی‌آف صعود به لیگ برتر انگلیس کاردیف در لندن مقابل فولام به میدان رفت و در یک بازی جذاب 2 بر یک به پیروزی رسید.

با اینکه تیم ولزی در این بازی به برتری رسید ولی به دلیل شکست 2 بر صفر در دیدار نخست، تیم فولام به مرحله بعدی پلی‌آف صعود به جزیره راه یافت.

فولام با مربیگری اسکات پارکر در یک قدمی صعود دوباره به لیگ برتر انگلیس قرار گرفتند باید در دیدار نهایی به مصاف برنتفورد بروند.

اما برنتفورد در روز چهارشنبه شب مقابل سوانسی، دیگر تیم ولزی این پلی‌آف به برتری پرگل 3 بر یک رسید و شکست دیدار رفت را جبران کرد.

برنتفورد که بهترین خط حمله چمپیون‌شیپ در فصل 2019-2020 را در اختیار دارد و آماری بهتر از لیدزیونایتد و وست‌بروم در میزان گلزنی را به ثبت رسانده است باید به مصاف فولام برود.

برنتفورد این فصل با هدایت توماس فرانک دانمارکی، فصلی فوق‌العاده را به ثبت رسانید و باید دید می‌تواند از سد فولام بگذرد یا خیر.

دیدار آخر پلی‌آف صعود به لیگ برتر انگلیس سه‌شنبه شب با مصاف برنتفورد و فولام در ورزشگاه ادوود پارک برای باشگاه بلکبرن برگزار می‌شود.

لیدزیونایتد و وست‌برومویچ آلبیون 2 تیم دیگر صعود کننده به لیگ برتر انگلیس هستند.

تیم‌های نوریچ، واتفورد و بورنموث نیز تیم‌های سقوط کننده به چمپیون‌شیپ نام گرفتند.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول