اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مه غلیظ و لغزندگی در جاده‌های مازندران/ کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه استان مازندران، از مه غلیظ و لغزندگی جاده‌های مازندران خبر داد و گفت: تردد خودروها امروز در محور کندوان به‌صورت یک‌طرفه انجام می‌شود.

مه غلیظ و لغزندگی در جاده‌های مازندران/ کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود

سرهنگ علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، درباره وضعیت ترافیکی محورهای مازندران اظهار کرد: درحال حاضر شاهد مه غلیظ، بارندگی و لغزندگی سطح راه‌های استان هستیم.

وی افزود: تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است.

رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای استان، گفت: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز از صبح امروز اعمال شده و تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمام تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد خودروها امروز در محور کندوان یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی اضافه کرد: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور هراز نیز براساس وضعیت ترافیک خواهد بود که احتمال لغو این محدودیت وجود دارد.

وی یادآور شد: در محور کیاسر نیز معمولا روزهای تعطیل و جمعه بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی اعمال می شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه از شب گذشته تاکنون شاهد چندین مورد ریزش و رانش در محورهای استان بودیم که خوشبختانه منجر به خسارت نشده است، تصریح کرد: باتوجه به شرایط جوی احتمال ریزش و رانش به‌ویژه در محورهای کوهستانی استان وجود دارد که تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری است.

قدمی در پایان گفت: شهروندان برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی استان می‌توانند با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول