اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

هفته بیست و هفتم لیگ برتر| فینال نایب قهرمانی؛ استقلال و سپاهان

هفته بیست و هفتم لیگ برتر روز شنبه با انجام 5 مسابقه به پایان می‌رسد که در حساس‌ترین رقابت،‌ استقلال میزبان سپاهان است.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر| فینال نایب قهرمانی؛ استقلال و سپاهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته بیست و هفتم لیگ برتر روز شنبه با انجام ۵ مسابقه به پایان می‌رسد که در حساس‌ترین رقابت،‌ استقلال میزبان سپاهان است.

این مسابقه یک فینال برای نایب‌قهرمانی لیگ است. استقلال با ۴۶ گل زده، زهردارترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارد و اکنون باید مقابل سپاهان مدعی قرار بگیرد.

زردپوشان اصفهانی بعد از چند هفته که برد نداشتند، مقابل نفت آبادان به پیروزی رسیدند تا همچنان در کورس نایب‌قهرمانی قرار داشته باشند اما امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلالی سپاهان، بعد از این بازی به دلیل حمله عصبی در بیمارستان چند روزی بستری شد. حضور او در این مسابقه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. استقلال هم بعد از برد مقابل پارس جنوبی، با روحیه‌ای بهتر و منسجم‌تر از قبل، مقابل سپاهان پرمهره قرار می‌گیرد.

تقابل فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی شاگرد و استاد قدیمی و استقلالی جذاب هست؛ بخصوص اینکه وضعیت جدول حساسیت و جذابیت مسابقه را دو چندان می‌کند. استقلال در ورزشگاه آزادی در این هفته‌ها خوب نتیجه نمی‌گیرد؛ از توقف مقابل سایپا گرفته تا مساوی با نساجی ولی این مرتبه مساوی برای آبی پوشان از همیشه دردناک‌تر خواهد بود زیرا ممکن است به قیمت از دست رفتن نایب‌قهرمانی تمام شود.

سپاهان هم از مساوی در این فینال 6 امتیازی ضرر می‌کند. بنابراین هر دو تیم برای برد به میدان خواهند رفت. آنچه این مسابقه را نسبت به سایر دیدارهای دو تیم متفاوت می‌کند، غیبت غم‌انگیز تماشاگران به خاطر ویروس کرون است. مسابقه رفت دو تیم با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

البته دو تیم روز 20 مرداد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم باید مقابل یکدیگر قرار بگیرند. آن مسابقه هم می‌تواند حتی از فینال جام حذفی جذاب‌تر و دیدنی‌تر شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول